מלבד היותו כוכב על בכדורגל, כריסטיאנו רונאלדו זוכה להערצה גם בזכות החוש העסקי שלו, ריבוי החברות ושיתופי הפעולה שלו עם כל מיני מותגים שהופכים את הכדורגלן הפורטוגלי למישהו שמדברים עליו בכל פעם הוא נמצא בפרויקט חדש. האחרון היה שיתוף פעולה עם חברת בנייה ברזילאית במטרה לבנות גורד שחקים, אבל מהקיץ האחרון הוא נכנס גם לעולם התקשורת.
ביולי דווח שחברת "אספרסאו ליברה" שהשחקן אחד מבעליו, רכשה את העיתון "קופינה מדיה", עיתון אותו רונאלדו החרים בשנים האחרונות ואף תבע אותו מספר פעמים בטענה לפרסומים שקריים לכאורה. רונאלדו לא הסכים עם המידע שפרסם העיתון לאורך השנים בטענה שהפרסומים יצרו אווירה לא טובה בנבחרת פורטוגל, דבר שהוביל אותו לתבוע אותם ב-2011 וגם ב-2015. "אין לי כבוד לעיתון הזה כי הוא כל הזמן ממציא חדשות, ממציא מחלוקות, ממציא מערכת יחסים גרועה, אווירה גרועה במדינה. זה נמשך מאז שהתחלתי לשחק בנבחרת, כל הזמן הם תוקפים את הנבחרת הלאומית", אמר ב-2014.
אחת התקריות המפורסמות ביותר הייתה כשבאמצע מחנה האימונים של נבחרת פורטוגל ביורו 2016, רונאלדו לקח את המיקרופון מעיתונאי של "קופינה" וזרק אותו לאגם בפארק שבו הלכו השחקנים. כעת נחשף כי רונאלדו מנסה לנקות את הדף עם עובדי העיתון ולפני מספר ימים רצה להודות לעובדים על מסירותם ותגמל אותם בבונוס של 1,250 יורו. "הבונוס הוא עבור כל עובדי החברה הנהדרת הזו, שכל יום מזיעים בשבילה", כתב באימייל ששלח להם.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו


