לעיני משלחת של אנשי עוטף עזה ועם שלושער של הארי קיין: באיירן פירקה 0:4 את דורטמונד

השוורצגלבן הזמינו בעזרת אדם להב - יו"ר ארגון אוהדי הקבוצה בישראל ותושב גרמניה - 14 מבוגרים וילדים, ששרדו את התופת בשבעה באוקטובר, וסיפקו להם כמה רגעים של נחת • על הדשא, שלושער של הארי קיין ושער נוסף של דאיו אופמקאנו סידרו לאלופה תוצאה נהדרת

המשלחת מהעוטף בסיגנל אידונה פארק

אחרי הדרמה הגדולה במחזור הסיום של העונה שעברה, אז דורטמונד פספסה הזדמנות לזכות באליפות גרמניה ואפשרה ליריבתה הגדולה באיירן להניף צלחת בפעם ה-11 ברציפות, השתיים נפגשו הערב (שבת) לקלאסיקר הראשון של עונת 2023/24.

ביקור תושבי עוטף עזה באצטדיון של בורוסיה דורטמונד

בין 81,000 הצופים שהגיעו לאצטדיון סיגנל אידונה פארק אפשר היה למצוא גם 14 תושבי העוטף - בני נוער ומספר מבוגרים – שהוזמנו על ידי דורטמונד למשחק כדי לנסות וטיפה להקל על כאבם לאחר אירועי השבעה באוקטובר, בו איבדו את יקיריהם.

בראש המשלחת עמד אביב ליבשטיין בן ה־22, שאיבד את אביו אופיר, מי שהיה ראש מועצת שער הנגב ואת אחיו ניצן, שנפלו בקרב הירואי בבארי. מי שעזר מאוד לדברים לקרות הוא הישראלי אדם להב שנולד בגרמניה, וחזר ביחד עם אשתו לגור בגרמניה ב-2015 והקים את ראש חוג האוהדים של דורטמונד בישראל.

מי שתרמו למסע של המבקרים הם חברת אל על, אדם שביקש להישאר אנונימי, בורוסיה דורטמונד עצמה, חברת רכבות גרמנית ומועדון האוהדים הישראלי של דורטמונד בישראל המונה כ-80 בני אדם. עוד לפני ההגעה למשחק, המשלחת מהעוטף הגיעה למתחם האימונים של דורטמונד, השתתפה בהפעלות ולקחה חלק באימונים מיוחדים, אותם עוברים שחקני הקבוצה באופן שוטף. כמו כן, הם ביקרו במוזיאון, פגשו את חברי ההנהלה ולקחו חלק בארוחת שבעת עם הקהילה היהודית בעיר.

צילום: מועדון האוהדים הישראלי של בורוסיה דורטמונד,
צילום: מועדון האוהדים הישראלי של בורוסיה דורטמונד,
צילום: מועדון האוהדים הישראלי של בורוסיה דורטמונד,

על הדשא לצערה הרב של דורטמונד לא היה לה סיכוי כאשר באיירן מפרקת אותה כבר בדקות הראשונות בדרך ל-0:4 ענק. הארי קיין כבש שלושער והפך לשחקן שכובש הכי הרבה שערים בעשרת ההופעות הראשונות שלו בבונדסליגה עם 15 שערים. את השער הראשון במשחק כבר לאחר 3 דקות כבש הבלם דאיו אופמקאנו הצרפתי שחזר מפציעה. דניאל פרץ אגב לא נכלל בסגל של האורחת.

בתוך כך, מי ששמרה על המקום הראשון בטבלה היא לברקוזן שגברה 2:3 על הופנהיים בחוץ. החבורה של צ'אבי אלונסו נהנתה מצמד של אלחנדרו גרימלדו הנהדר ושער נוסף של פלוריאן וירץ, כאשר אנטון שטאך ו-ואוט וחהורסט השוו זמנית.

קיין חוגג עוד שלושער אדיר, צילום: רויטרס
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

במשחקים נוספים: קלן – אוגסבורג 1:1, פרייבורג – בורוסיה מנשנגלדבאך 3:3, מיינץ – ר.ב לייפציג 0:2, אוניון ברלין – איינטרכט פרנקפורט 3:0.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר