"אלוהים יביא ניצחון ושלום לישראל": ההודעת המרגשת של ריבאלדו

אגדת הכדורגל מברזיל העלה סטורי בו הוא תוקף את החמאס: "אלוהים אומר שהוא ישמיד את כל אויביהם" • ואף צירף פסוקים מספר זכריה בהם הבטחה אלוהית להגנה על ירושלים

ריבאלדו באחד מביקוריו בישראל. צילום: אלן שיבר

גל התמיכה בישראל מצד ספורטאים מרחבי העולם נמשך, ומאפיל על כל אותם אחרים שבחרו לצדד דווקא באלימות הפלשתינית הרצחנית. הפעם הגיע תורו של מי שמוכר כאוהב ישראל וביקר כאן פעמים רבות.

הספורטאי הישראלי אדם אדלמן מותקף בניו יורק

השם הוא ריבאלדו, אגדת הכדורגל מברזיל ואלוף עולם עם נבחרתו, שהעלה סטורי באינסטגרם בו הוא מביע הזדהות עם מדינת ישראל ואזרחיה ותוקף את הברבריות של החמאס, כשהוא מחזק את דבריו מהכתובים.

"אלוהים אומר שהוא ישמיד את כל אויבהם וייתן להם ניצחון גדול. שיבוא שלום לישראל", כתב תחילה ריבאלדו, מעל תמונה שלו ושל בת זוגו, ומתחתיה הוסיף את פסוקים ג' ו-ד' מתוך פרק י"ב בספר זכריה:

"והיה ביום ההוא אשים את ירושלם אבן מעמסה לכל העמים כל עמסיה שרוט ישרוט ונאספו עליה כל גויי הארץ; ביום ההוא נאום יהוה אכה כל סוס בתימהון ורכבו בשיגעון ועל בית יהודה אפקח את עיני וכל סוס העמים אכה בעיוורון".

כוונתו של ריבאלדו היא הבטחה אלוהית שכל מי שיקום כדי לפגוע בירושלים של עם ישראל ייכשל, כך לפחות הוא מפרש את הדברים מתוך ספר זכריה. אנחנו רק יכולים להודות לו על כך.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר