שומר הראש של מסי מגן עליו בזמן פריצת אוהד למגרש. צילום: AFP

למבוגרים בלבד: שומר הראש של ליאו מסי באינטר מיאמי קיבל הצעה מעניינת

לוחם ה-MMA יאסין צ'ואקו שמלווה את הפרעוש בימים של משחקים וגם בזמנו הפנוי, קיבל הצעה מוזרה לפרסם את גופו באתר למבוגרים בלבד | כל הפרטים

שומר הראש של ליונל מסי באינטר מיאמי קיבל הצעה של 25,000 דולר מאתר למבוגרים בלבד לאחר שהפך לתופעה ויראלית מאז הוצמד לפרעוש לאחר שחתם ב-MLS. תפקידו של יאסין צ'ואקו הוא לדאוג ששום דבר לא יטריד את אלוף העולם עם ארגנטינה במהלך משחקים וגם מחוץ לדשא. לוחם ה-MMA לשעבר לוקח את עבודתו ברצינות רבה ומלווה אותו לכל מקום אליו הולך הפרעוש בימי המשחק.

בין היתר הוא אחראי לשמור על מסי בזמן שהוא יורד מהאוטובוס של הקבוצה ויורד למסדרונות האצטדיון, שומר שאוהדים שפורצים לדשא לא יפגעו בו ובין היתר עוזר לו לפעמים גם בזמנו הפנוי. ברגע שמשהו קורה, איש האבטחה תמיד אורב ברקע. הפרסום שלו בשבועות האחרונים הוביל לכך שאתר My.Club והעומד הראשו מייק פורד כתב מכתב לצ'ואקו – והציע לו כאמור הזדמנות להרוויח כסף גדול עבור שירותיו.

פורד רוצה שצ'ואקו יהיה 'שגריר אומנויות לחימה' ובנוסף ישתף סרטונים שלו מפעיל את שריריו - כמו גם את חובותיו להגן על מסי. תפקיד זה יביא לו תוספת של 50,000 דולר. "הפכת לסנסציה ממש כשהפכת כשומר הראש של ליאו מסי", כתב פורד. "לסרטונים שלך יש פוטנציאל של מיליוני צפיות ואנשים התחילו להיות צמאים כדי לראות אותך".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עוד כתב פורד לצו'אקו: "אני רוצה להעסיק אותך כדי שתשמש "שגריר אומנויות לחימה" עבור My.Club, פלטפורמה מובילה ליוצרי תוכן למבוגרים. בתפקידך, יוטל עליך לבצע שיתוף הדרכות לאומנויות לחימה כדי לחנך משתמשים ויוצרי תוכן על חשיבות ההגנה העצמית. אתה יכול גם לפרסם סרטונים ותמונות שלך מתאמן, מצטלם ואולי אפילו לספק הצצה לחיי היומיום שלך עם מסי. משתמשים רבים ישמחו לראות אותך מתאמן ומציג לראווה את רוחב הכתפיים, החזה הגדול והחטוב שלך. אנא חזור אליי בהקדם האפשרי. אשמח להעסיק אותך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו