מסי עושה כבוד לקפטן הקודם של מיאמי // קרדיט: מתוך טוויטר

"בלהט הרגע": הנשיקה בגמר מונדיאל הנשים ממשיכה להסעיר את ספרד

אחרי הניצחון של "לה רוחה" על אנגליה, שסידר לנבחרת את התואר בפעם הראשונה בתולדותיה, כולם עוסקים ברגע השנוי במחלוקת בין נשיא ההתאחדות הספרדית, לואיס רוביאלס, והשחקנית ג'ניפר הרמוסו • מה היה לשניים להגיד על האירוע? • וגם: הרגע הקשה של גיבורת הערב, אולגה קרמונה

ספרד והכדורגל העולמי כולו סער אתמול (ראשון) וממשיך לסעור אחרי התקרית בגמר מונדיאל הנשים, בסיומו כאמור נבחרת "לה רוחה" הניפה את הגביע בפעם הראשונה בתולדותיה אחרי ניצחון 0:1 על אנגליה.

זה קרה בטקס חלוקת המדליות לשחקניות, אז נשיא ההתאחדות הספרדית לואיס רוביאלס לא שלט בעצמו, תפס את פניה של השחקנית הספרדייה ג'ניפר הרמוסו, ונישק אותה בפיה. הסרטון ותמונת הנשיקה מייד רצו ברשת והציתו דיון על מה שקרה שם, ועד כמה מעשהו של רוביאלס חמור.

ג'ניפר הרמוסו. לא התרגשה מהנשיקה, צילום: רויטרס

לאחר התקרית, רוביאס הגיב באיפוק ודבק בגרסתו כי הנשיקה לא חצתה שום קו אדום: "הנשיקה עם ג'ני הייתה לא בסדר? יש אידיוטים בכל מקום. כשלשני אנשים יש רגע של חיבה בלי שום חשיבות, אנחנו לא מקשיבים לשטויות. אנחנו אלופים וזה מה שחשוב".

גם להרומוסו עצמה היה מה להגיד, והיא הגיבה לאירוע בלייב באינסטגרם כשהודתה: "לא אהבתי את זה, אבל מה הוא יכל לעשות?". בראיון נוסף אמרה השחקנית: "זה היה בלהט הרגע, ספונטני. אין שום דבר מעבר לזה, אני בטוחה שזה לא יחזור על עצמו".

בנוסף להכל, רגע קשה במיוחד נגע גם לגיבורת הערב וכובשת שער הניצחון, אולגה קרמונה, שמיד לאחר הניצחון בגמר התבשרה כי אביה נפטר. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו