ארבעה ימים לאחר המפלה הגדולה מול אינטר במסגרת ליגת האלופות, שהרחיק אותה מאוד מעלייה לשמינית הגמר, ברצלונה תתארח ביום ראשון (17:15, ערוץ ONE) אצל ריאל מדריד בקלאסיקו הראשון של העונה בליגה הספרדית.
בארסה תעלה למשחק עם חולצה מיוחדת כאשר הלוגו של הראפר והזמר הקנדי דרייק יעטר את החלק הקדמי של החולצה שלה, כדי לחגוג את העובדה שהוא האמן הראשון שהגיע ל-50 מיליארד השמעות בספוטיפיי, המאמצת של המועדון הספרדי.
זו הפעם הראשונה שברצלונה תחליף את הלוגו עם הכיתוב Spotify, בלוגו של אמן מאז נחתם ההסכם בין הצדדים. הצללית של ינשוף היא הלוגו של OVO Sound - המותג של דרייק, שזכה בעבר ארבע פעמים בגראמי. "על ידי הכללת הלוגו של דרייק על החלק הקדמי של החולצה, בארסה וספוטיפיי שואפות לחגוג את ציון הדרך של הזמר להיות האמן הראשון שהשיג 50 מיליארד השמעות של שיריו על הפלטפורמה", נכתב בהודעת המועדון.
מארק חזן, סמנכ"ל השותפויות של Spotify, הוסיף: "אנחנו נרגשים מאוד לחגוג את אחד המשחקים הגדולים של השנה ולציין את ציון הדרך של דרייק כאמן הראשון שהגיע להישג המדהים. תמיד אמרנו שאנחנו רוצים שהשותפות הזו תהיה חגיגה של אוהדים, שחקנים ואמנים על במה עולמית - ואין במה גדולה יותר מהקלאסיקו".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
