אחרי ההשקה של גלידת "TURBO" של דני אבדיה, שיצרה הייפ מאוד גדול ושברה את הרשת לאחר שהכוכב הישראלי חשף זאת לאחר אימון של פורטלנד טרייל בלייזרס, כעת נחשף כי הוא אמור להוציא מוצרים נוספים הקשורים באימונים וצריכת חלבון.
מיכאל אוסדון, ממייסדי ומנכ"ל Raito - חברת הסטארטאפ שעומדת מאחורי הוצאת המוצר, התראיין לפודקאסט "טראשטק" של עמרי ברק ויואב צוקר וחשף כי בקרוב יצא ליין חדש של מוצרים, בקטגוריה אחרת, של דני אבדיה.
"איך הגענו לדני אבדיה? כשאתה רוצה משהו, אתה גורם לזה לקרות" אומר אוסדון על הקשר שנוצר בין הצדדים, "בנינו את הקונספט כמשהו כללי וניסינו לחשוב מה החיבור הכי נכון, ואז השם של דני עלה. כשראינו את העניין שלו במוצר, זה הפך להיות מאוד איכותי.
"עם דני אנחנו ממש עוד כמה שבועות מוציאים עוד קטגוריה. כל תקופה נוציא משהו חדש. בסוף הגלידה מהווה דבר אחד בחווית צריכת החלבון ואנחנו רוצים להיות חלק מהחוויה היומיומית. אז פעם אחת תקנה מוצר X ומוצר Y, אבל בסוף, כצרכן קצה, אנחנו נפגוש אותך לפחות פעם לפעמיים בשבוע. כרגע אנחנו רק בשוק הישראלי".


