בטעות? סוכנו של לברון ג'יימס חשף את עתידו

ריץ' פול, חברו הטוב וסוכנו של אגדת הכדורסל, הודיע ספק במכוון ספק בטעות על כך שהכוכב יהפוך לשחקן חופשי בקיץ הקרוב • לאחר מכן, ניסה להכחיש: "אני לא עושה עסקים או מצהיר הצהרות דרך הטלוויזיה" • העתיד ייקבע לפי בנו?

לברון ג'יימס עצבני אחרי ההפסד לדנבר נאגטס

למרות הפלייאוף ב-NBA, אחד הסיפורים שהכי מעסיקים את העיתונאים האמריקאיים הוא כמובן זה של משפחת ג'יימס. האבא לברון, אגדת כדורסל ואחד השחקנים הטובים אי פעם ששיחקו את המשחק, יחגוג 40 בחורף הקרוב ומחזיק באופציית שחקן לעונה הבאה בלוס אנג'לס לייקרס. הבן, ברוני, מתכנן להיכנס לדראפט הקרוב וקיבל מעל 10 הזמנות להתרשמות ממספר קבוצות שונות, כמו פיניקס סאנס והלייקרס.

סוכנם של השניים והחבר הטוב של לברון, ריץ' פול, העלה את הנושא לכותרות בימים האחרונים בעקבות הדיווחים הרבים על השחקנים אותם הוא מייצג. בשיחה עם צוות TNT בזמן צפיית משחק משותפת במשחק מספר 2 של דאלאס מאבריקס מול מינסוטה טימברוולבס, עלה פול לדבר ובטעות, או שלא, אמר שלברון ג'יימס יהיה שחקן חופשי בקיץ הקרוב. 

לברון ג'יימס, צילום: AFP

לאחר מכן, הכתב הבכיר כריס היינס ניסה לוודא שזה מה שהוא אמר, אבל פול התנער: "אתה יודע שאני לא עושה עסקים או מצהיר הצהרות בטלוויזיה", אבל נראה שלברון בהחלט בוחן את הצעד הבא שלו, כאשר ההחלטה עליו צריכה לקרות עד ה-29.6 - היום האחרון בו אפשר לממש אופציות יציאה/הארכת חוזה. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לברון עצמו מחזיק באופציית שחקן לעונה הקרובה של כ-51.4 מיליון דולר, אבל עדיין לא מימש אותה. כשנשאל בסוף הסיבוב הראשון על האם הוא שיחק את משחקו האחרון בלייקרס, העדיף לא לענות ולעבור לשאלה הבאה. האב ובנו הכחישו בימים האחרונים את הרצון שלהם לשחק אחד עם השני, אבל לא מן הנמנע שלברון יחליט לחתום לעונה או שתיים בקבוצה עם שאיפות גבוהות לאליפות בחוזה נמוך יותר, או שמא יעבור לזו שברוני ישחק בה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר