צעדת אוהדי הפועל תל אביב לקראת הדרבי התל אביבי

מתלוצץ עם יריביו: ההצגה של מאמן פנאתינייקוס לפני גמר היורוליג

המוטיבציה שגורמת לו לרצות לגבור על מאמן ריאל מדריד, והחשש מנקמה מהשחקן שייבש בעבר • ארגין עתמאן במופע קומי לפני המשחק שיכריע מי תהיה אלופת אירופה

פנאתינייקוס תעלה מחר (ראשון) לגמר היורוליג הראשון שלה מאז 2011, שם תפגוש את ריאל מדריד. אמנם עבור הירוקים הגמר הקודם שלהם מול מכבי תל אביב נחשב לזיכרון רחוק, אך עבור מאמנם, ארגין עתמאן, המעמד הזה מעלה זכרונות די טריים. הטורקי הגיע לשלושה גמרים רצופים עם אנאדולו אפס מ-2019 עד 2022 (ב-2020 העונה הופסקה בגלל הקורונה) ובשני הביקורים האחרונים הוא ניצח. ב-2022 זה היה מול ריאל, שאותה כאמור יפגוש מחר בניסיון לזכות בגביע אירופי שלישי שלו.

מאמן פאו, שכאמור רגיל למעמד, ניצל את מסיבת העיתונאים לקראת הגמר בין היתר כדי לצחוק ולהשתעשע. אל מסיבת העיתונאים הגיע יחד עם מתיאס לסור, בעוד ריאל שלחה לצד המאמן צ'וס מתאו גם את דז'נאן מוסא.

מוסא שיחק תחת עתמאן באנאדולו, אך מיעט לקבל ממנו דקות במשחק. הפורוורד הבוסני אמר על כך: "הגעתי באמצע העונה ולא יכולתי לצפות לשחק הרבה. היו חילופי דברים בינינו גם באימונים, אבל יש כבוד בינינו. זכינו ביורוליג באותה העונה וצריך לכבד את זה. הוא עשה עבודה אדירה".

לאחר מכן, עתמאן הודה כי ייתכן ושגה עם מוסא: "כמאמן לפעמים אתה טועה. לא נתתי לדז'נאן הרבה דקות. זה היה רע עבורי ועבור אפס שאיבדנו אותו ושהוא הלך לריאל מדריד. עכשיו הוא אחד הכוכבים שלהם". עתמאן סיים בהתלוצצות: "אני רק מקווה שהוא לא יעלה מחר כדי לנקום על זה". מוסא המופתע השיב: "אנחנו נראה לגבי זה".

מוסא כאמור ישב לצידו של מתאו, שגם הוא זכה ל"יחס מיוחד" מצידו של המאמן היריב. "צ'וס רוצה לזכות בשני גביעי יורוליג ברציפות, אבל אני לא רוצה לתת לו את השיא הזה כי אני האחרון שזכה פעמיים ברצף. זה עוד מוטיבציה עבורי". עתמאן המחויך חיבק את מתאו, שבדומה למוסא, גם כן נראה די מופתע מהסיטואציה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו