"מהטובים אי פעם לגעת בכדורסל": ההצגה שהאפילה אפילו על לוקה דונצ'יץ'

28 נקודות במחצית השנייה, נתון היסטורי ומהלך אחד מרהיב שגרם לכולם להשתולל - קיירי אירווינג בשיאו ודאלאס מאבריקס בטוחה שרוחו של קובי בראיינט נגעה בו

קיירי אירווינג מדבר על החיבור עם אוהדי דאלאס מאבריקס

דאלאס מאבריקס עברה את הסיבוב הראשון של פלייאוף המערב עם 2:4 על לוס אנג'לס קליפרס המאכזבת, וכעת בקבוצה מטקסס מתחילים לחלום בגדול, והכל בגלל שם אחד - קיירי אירווינג. זה לא שלוקה דונצ'יץ' לא יכול לעזור, אבל אחרי הלילה (בין שישי לשבת), גם הסלובני מביט בהערצה על שותפו הבכיר לדרך.

לאחר מחצית ראשונה בה לא היה קיים, אירווינג התפוצץ על הקליפרס בדרך לניצחון 101:114. ב-24 הדקות של המחצית השנייה הוא המטיר לא פחות מ-28 נקודות (5 שלשות), כולל מהלך אחד של 4 נקודות על הראש של פי.ג'יי טאקר שגרם לכולם לצאת מהכלים. אפילו הספסל של מאבריקס זינק עליו בסיטואציה שנראתה כמו חגיגת שער ניצחון בגמר מונדיאל.

"תחשבו עליו מה שאתם רוצים, איך שאתם רוצים, אבל הוא אחד השחקנים הכי גדולים אי פעם שנגע בכדורסל", התלהב שחקן העבר ג'מאל קרופורד. זה נדיר, אבל אפילו לברון ג'יימס פירגן לחבר אירווינג: "פשוט תפסיק", הוא צייץ עם אימוג'י של להבה.

אירווינג סיים עם 30 נקודות (2 יותר מדונצ'יץ' הפצוע), וגם הגדיל את הנתון ההיסטורי שהוא חתום עליו בלעדית. אחרי השלמת הניצחון על קליפרס, מאזנו של אירווינג במשחקי סגירת סדרה (ניצחון ששווה עליה לשלב הבא)  עומד על 0:13. מושלם, והטוב ביותר בהיסטוריה של ה-NBA.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"היו לו רגעים של ממבה", אמר פי.ג'יי וושינגטון, שבלט אף הוא במדי דאלאס עם 14 נקודות ו-4 שלשות, "זה מדהים להיות עם אירווינג על אותו מגרש".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר