"דני אבדיה הוא ה-MVP האמיתי של וושינגטון וויזארדס העונה"

הפורוורד הישראלי ממשיך לקבל שבחים בארצות הברית וב'ספורט אילוסטרייטד' בחרו בו כשחקן המצטיין של קבוצתו: "למרות שקייל קוזמה היה יותר טוב, אבדיה היה השחקן עם הכי הרבה ערך לקבוצה העונה"

דני אבדיה מדבר לאחר נחיתתו בישראל / צילום: שמואל בוכריס

העונה של דני אבדיה ו-וושינגטון וויזארדס תמה כבר לפני למעלה משבוע, אבל זה לא מפריע לאתרים בארצות הברית להמשיך ולדבר על מה שהיה, ואולי גם על מה שיהיה. ב'ספורט אילוסטרייטד' עסקו בשאלה 'מי היה ה-MVP האמיתי של הוויארדס העונה' והגיעו למספר מסקנות. 

"קייל קוזמה היה השחקן הכי טוב של וושינגטון העונה. אם הם היו מנצחים משחקים ומשחקים כדורסל יותר משמעותי לאורך העונה, הוא כנראה היה נבחר לאולסטאר" כתבו בארה"ב, "אבל האם זה אומר שהוא היה השחקן עם הערך הגבוה ביותר לקבוצה? לשאלה הזו יש תשובה - דני אבדיה".

דני אבדיה. ה-MVP האמיתי של הוויזארדס, צילום: AFP
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כותב הכתבה, טיירון מונטגומרי, ציין: "אבדיה היה השחקן שעושה הכל בקבוצה העונה. היו משחקים שבהם נאלץ לשמור על השחקן הטוב ביותר של היריבה, כאלו בהם נאלץ לשמור בצבע על הגבוהים וכאלו שהלכו אליו בתור האופציה הראשונה בהתקפה. היופי במשחק שלו הוא שהוא יעיל עם ובלי הכדור. זה לא מפתיע למה הוויזארדס נתנו לו חוזה של 55 מיליון ל-4 שנים והוא ה-MVP האמיתי של הקבוצה העונה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר