עשר המכות: הלייקרס היתה בדרך לניצחון, דנבר צחקה אחרונה על הבאזר

אנתוני דייויס רשם מחצית מפלצתית, לברון ג'יימס וחבריו כבר הובילו ב-20 ברבע השלישי, אך האלופה המכהנת חזרה וסל ניצחון של ג'מאל מארי קבע 99:101, 0:2 בסדרה וניצחון עשירי ברציפות לנאגטס במפגשים בין הקבצות • קאמבק משוגע גם לניו יורק ניקס מול פילדלפיה

דני אבדיה מדבר לאחר נחיתתו בישראל. צילום: שמואל בוכריס

דנבר השלימה הלילה (בין שני לשלישי) רצף של עשרה ניצחונות מול הלייקרס, אך זה היה הצמוד והמותח מכולם. האלופה המכהנת כבר פיגרה ב-20 הפרש במשחק השני של סדרת הסיבוב הראשון בפלייאוף, אך הראתה שהיא עשויה מחומר של אלופים עם קאמבק יוצא דופן. ג'מאל מארי, על הבאזר, קבע 99:101 לנאגטס ו-0:2 בסדרה שסיבך את לברון ג'יימס וחבריו.

כבר במשחק הראשון הלייקרס הובילו בהפסקה, אך למדו על בשרם שמול ניקולה יוקיץ' וחבריו מחצית אחת טובה לא מספיקה. הלילה אנתוני דייויס רשם מחצית ראשונה מפלצתית עם 24 נקודות ב-11 מ-12 מהשדה, אך דעך לאחר ההפסקה וסיים עם 32. לברון ג'יימס מנגד התעורר ברבע הרביעי עם סדרת מהלכים אדירים וקלע 26 בסך הכל, אך חבריו היו צריכים אותו בשיאו גם מוקדם יותר.

עד לבאזר, היתרון האחרון של הנאגטס היה כשלוח התוצאות הראה 3:5 ברבע הראשון. גם כאשר פיגרה ב-20 ברבע השלישי, האלופה לא הראתה פאניקה. יוקיץ' סיים עם טריפל דאבל של 27 נקודות, 20 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, אך הניצחון הזה הוא על שמו של חברו לצמד הקטלני ב-NBA. מארי החל את הרבע הרביעי כשהוא עם 6 נקודות בלבד, אך ב-12 הדקות האחרונות הוסיף עוד 14, כולל את השתיים החשובות ביותר.

הרצף המדהים של הנאגטס על הלייקרס כולל את הסוויפ בגמר המערב בשנה שעברה, והקבצה מעיר המלאכים מקווה להימנע מגורל דומה גם העונה. כעת הסדרה עוברת ללוס אנג'לס, והלייקרס עם הגב אל הקיר.

הלייקרס הסתבכו. לברון ג'יימס, צילום: רויטרס

מהפך בחצי דקה: הקאמבק המדהים של ניו יורק ניקס

עוד קבוצה שסיימה את הלילה בתחושת פספוס קשה היא פילדלפיה. הסיקסרס רצו להשוות את הסדרה מול הניקס וחצי דקה לסיום הובילו 96:101 בניו יורק, זה לא הספיק. מיד אחרי שלשה של ג'יילן ברונסון הניקס הנחושים יותר חטפו את הכדור, דונטה דיווינצ'נזו החטיא מחוץ לקשת אך כשחבריו השתלטו על הריבאונד והוא קיבל צ'אנס נוסף, הוא דייק וקבע 101:102 למקומיים. לאורחת היה צ'אנס להפוך, אך טייריס מקסי החטיא. ג'ואל אמביד היה יכול לכפות הארכה על הבאזר, אך החטיא שלשה. ה-MVP המכהן מתקרב להדחה מוקדמת.

במשחק נוסף שנערך הלילה, קליבלנד עלתה ל-0:2 בסדרה על אורלנדו עם 86:96 ביתי. אף אחת מהקבוצות לא עברה את רף 100 הנקודות בסדרה עד כה, אך הקאבלירס בינתיים מראים שההגנה מנצחת משחקים, ואולי אף סדרות.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
שחקני ניו יורק ניקס חוגגים, צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר