"אדם רע, הוא העליב את צרפת כולה": כוכב ה-NBA תחת מתקפה קשה

אחרי שהפר את הבטחתו לייצג את הטריקולור במשחקים האולימפיים בפריז כפי שנחשף ב-"RMC", וישחק עם ארה"ב, ג'ואל אמביד סופג ביקורות קשות: "כשינחת בשדה התעופה, שיגידו לו 'היי, אתה לא מורשה להיכנס למדינה, לך הביתה! זה מה שמגיע לו"

אמביד לצד באטלר. צילום: USA TODAY Sports

כבר לפני מספר חודשים נחשף כי ג'ואל אמביד בחר לייצג את נבחרת ארה"ב במשחקים האולימפיים הקרובים בפריז. הסנטר האדיר של פילדלפיה יהיה חלק מקבוצת חלומות של האמריקאים ואתמול נחשף ב-"RMC" כי מסתבר שהוא הפר הבטחה לשחק עם נבחרת צרפת.

באתר הצרפתי חשפו מכתב ששלח אמביד לנשיא עמנואל מקרון ב-2021, בו ביקש מהאחרון לתמוך במאמציו להשגת אזרחות צרפתית מאחר שהוא "לא רוצה לשחק בשום נבחרת אחרת", אבל בסופו של דבר החליט לבחור בארה"ב על פני הנבחרת שזכתה במדליית הכסף האולימפית ב-2021.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מי שלא קשה מאוד את ההחלטה של אמביד הוא שחקן העבר פרדריק וייס שהתבטא נגדו היום בחריפות. "הוא טוב בכדורסל באותה מידה שהוא רע כאדם. אני שונא אותו על מה שעשה. הוא העליב את צרפת כולה, זו שערורייה, בושה!", אמר מי שמשמש כיום בפרשן. "לא אכפת לי מהתירוצים שלו, המילה שלו לא שווה דבר. כשינחת עם נבחרת ארצות הברית בשדה התעופה, שיגידו לו 'היי, אתה לא מורשה להיכנס למדינה. לך הביתה! זה מה שמגיע לו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר