חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 77

פצצת באטום: הגיבור המפתיע של פילדלפיה "התחפש למייקל ג'ורדן"

בגיל 35, בלי יותר מדי ציפיות, ניקולה באטום המטיר 6 שלשות על הראש של מיאמי, ודחף את הסיקסרס לקאמבק גדול ולפלייאוף • ההיט יפגשו את שיקגו בולס לקרב על הכרטיס האחרון במזרח

פילדלפיה סיקסרס אירחה את מיאמי היט לקרב פליי אין מכריע על המקום השביעי במזרח, שהבטיח כרטיס לפלייאוף וסדרת רבע גמר אזורית מול ניו יורק ניקס. האורחת התחילה חזק, ועד הרבע השלישי נראתה בדרך לניצחון, על רקע שריקות בוז של הקהל המקומי, אבל אז התחיל הקאמבק של פילי, בהנהגתו המפתיע של "הפנסיונר".

אם יש מישהו שבפילדלפיה בנו עליו כמושיע, אז השם ג'ואל אמביד קופץ לראש, והוא בהחלט עשה את המצופה ממנו בסופו של דבר עם 23 נקודות, 15 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. גם טייריס מקסי עמד בציפיות עם 19 נקודות, אבל בשעת משבר, הגיע הסיוע האווירי שאיש לא ספר - ניקולה באטום.

הצרפתי בן ה-35 נמצא בדמדומי הקריירה שלו, ולתלות בו תקוות לא היה נראה הגיוני, אבל כנראה שעם הגיל באים גם הניסיון וגם גורם ההפתעה, וסגנית האלופה נמצאת בסכנת הדחה אחרי מופע השלשות של באטום. הוא המטיר 6 כאלה על הראש של מיאמי בדרך ל-20 נקודות ווינריות. "זה נראה שהוא התחפש למייקל ג'ורדן בדיוק כשהיינו צריכים אותו", כתבו אוהדי פילי ברשתות החברתיות, "הוא ממש נראה כמוהו".

במשחק המקביל, שיקגו בולס ניצחה 116:131 את אטלנטה הוקס ותפגוש את מיאמי למשחק מכריע על הכרטיס האחרון לפלייאוף המזרח. הפרס הגדול, סדרה מול בוסטון סלטיקס.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו