חדשות רעות למילווקי באקס מכיוונו של יאניס אנטטקומפו

הכוכב היווני, שנפצע בשריר התאומים בשבוע שעבר, לא צפוי לשחק בשני המשחקים הראשונים לפחות של הבאקס מול אינדיאנה פייסרס • שוב יודחו בסיבוב הראשון?

יאניס אנטטקומפו. צילום: USA TODAY Sports

מילווקי באקס נמצאת בשנה של רכבת הרים. מצד אחד הם סיימו את העונה שעברה במקום הראשון במזרח, אבל הפסידו בסיבוב הראשון למיאמי היט. בקיץ הם העבירו בטרייד נכסים משמעותיים, כמו ג'רו הולידיי, תמורת דמיאן לילארד והביאו את אדריאן גריפין כמאמן החדש, אבל הוא פוטר במחצית העונה ובמקומו מונה דוק ריברס בהחלטה מקוממת. את העונה הנוכחית הם סיימו במקום השלישי במזרח ויתמודדו מול אינדיאנה פייסרס בסיבוב הראשון של הפלייאוף, אבל נראה שהצרות ממשיכות לרדוף אותם.

לפי דיווח של אדריאן ווז'נאקובסקי, במילוווקי ישנה פסימיות לגבי כשירותו של יאניס אנטטקומפו לקראת פתיחת הסדרה. הכוכב היווני נפצע שני משחקים לסיום העונה בשריר התאומים ונאלץ להיעזר בחבריו כדי לקום ולרדת מהפרקט. על פי כתב ESPN, בקבוצה מקווים שהוא יהיה כשיר להמשך הסדרה, כאשר הוא לא צפוי לשחק במשחקים הראשונים. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בין הבאקס לפייסרס התפתחה יריבות בשנה האחרונה והמאזן ביניהן עומד על 1:4 לאינדיאנה (כולל ניצחון בחצי גמר טורניר אמצע העונה). היחסים בין הקבוצות מתוחים גם ככה וכעת הבאקס קיבלו מכה רצינית בסיכויים שלהם להעפיל לסיבוב השני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר