"אלימות מיותרת של לברון ג'יימס, הפציעות האלו עשויות להיות לא פשוטות"

דני אבדיה בספק למשחק בין וושינגטון וויזארדס לפורטלנד טרייל-בלייזרס, אחרי שלא התאושש מהמרפק • בפודקאסט "Locked On Wizards" תקפו את לברון על העבירה הגסה: "התנהג כאילו שיש פרס על הראש של דני"

יאניס אנטטקומפו מדבר על דני אבדיה / X

דני אבדיה בספק למשחק הלילה (02:00) בין וושינגטון וויזארדס לפורטלנד טרייל-בלייזרס, אחרי שעדיין לא התאושש מהמרפק שספק מלברון ג'יימס במשחק בין הוויזארדס ללוס אנג'לס לייקרס.

בפודקאסט "Locked On Wizards" תקפו את לברון על העבירה הגסה: "לברון התנהג כאילו שיש פרס על הראש של דני. זו היתה אלימות מיותרת, מגוחך שהשופטים בכלל היו צריכים לבדוק את זה בהילוך חוזר. בהתחלה אמרו שמדובר פאול רגיל, זה פשוט לא הגיוני. מגוחך שהוא חמק מזה מבלי להיענש".

"אנחנו מכירים את זה מפוטבול, הפציעות האלו עשויות להיות לא פשוטות. נותר רק לקוות שדני יתאושש כמה שיותר מהר", טענו חברי הפאנל והצהירו ש"לברון כנראה לא ייקנס או יורחק כי הוא הפנים ש הליגה".

אבדיה שניות לאחר שספג את המכה מלברון, צילום: AP

נראה שהכל התחיל במפגש הקודם בין הקבוצות, בו ביצע אבדיה עבירת תוקף על לברון, כשהתנגש בו בעוצמה תוך כדי חדירה לסל והעיף את קינג ג'יימס לפרקט. לכל הדעות, האגו של שחקן העל נפגע, ואיש לא הופתע מכך שבתנועה לא טבעית הוא פגע הלילה (בין רביעי לחמישי) באבדיה.

לברון ג'יימס מול דני אבדיה, רגע לפני הפגיעה, צילום: USA TODAY Sports
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר