בתקשורת הספרדית עושים כבוד למכבי תל אביב, כוכב ולנסיה בספק

מאמן היריבה אישר שהכוכב ברנדון דייויס בספק למשחק היורוליג: "אנחנו חוששים לסכן אותו" • בתקשורת בספרד טוענים: "מול מכבי יש מעט מרווח לטעויות" • וגם: איזה היסטוריה תצטרך לעשות היריבה כדי לנצח את הצהובים?

חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 73

מכבי תל אביב תנסה לעשות מחר (21:40) צעד נוסף אל עבר מקום בשישייה הראשונה ביורוליג כשתארח את ולנסיה הספרדית. הצהובים ינסו להשיג ניצחון חמישי ברציפות במפעל הבכיר באירופה, אחרי שגברו על באיירן מינכן בשישי האחרון. 

בתקשורת הספרדית טוענים שלוולנסיה יהיה מעט מאוד "מרווח לטעויות" נגד הקבוצה של עודד קטש, ושיהיה לה קשה להשיג ניצחון חוץ ראשון בתולדותיה על מכבי: "הקבוצה הישראלית השתפרה מאוד מאז המשחק הקודם בתחילת העונה". 

ווייד בולדווין בדרך לסל הגרמני, צילום: FCBB/Johannes Ritter

על פי מאמן הקבוצה היריבה, אלכס מומברו, ברנדון דייויס, אחד מכוכבי הקבוצה בספק להתמודדות.  "מצבו לא טוב, אבל הוא רוצה לשחק. אנחנו חוששים לסכן אותו אם יהיו לכך השפעות על העתיד. נעריך אותו עד הרגעים האחרונים, אבל לא נסכן אותנו", אמר המאמן.

"זה משחק חשוב מאוד, אבל הוא לא גמר", המשיך מאמן ולנסיה, "מכבי נמצאת בכושר הכי טוב שלה העונה, היא עושה הרבה דברים בצורה טובה. המשחק הקודם בוולנסיה היה ממש אחרי שהם עברו מישראל לבלגרד. עכשיו הם במצב הרבה יותר טוב, יש להם דינמיקה טובה וזה יהיה קשה מאוד". 

הוא גם התייחס למשחק הקודם, אז הספרדים הנחילו למכבי את הפסדם הראשון העונה ביורוליג: "הם הגיעו לוולנסיה עם תחילת המלחמה, עכשיו הם הרבה יותר בריאים ויש להם דינמיקה טובה מאוד. הם מגיעים בעלייה ועושים דברים טוב מאוד לאחרונה". 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
כריס ג'ונס (מימין) חוגג במדי ולנסיה, צילום: EPA
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר