לברון ג'יימס עצבני: "אף אחד מכם לא חזר לפודקאסט המטומטם שלו והתנצל"

כוכב הלייקרס תקף את אנשי התקשורת והעיתונאים שהביעו ביקורת על החמצת המשחקים של ג'ואל אמביד: "איפה כל מי שאמר עליו כל כך הרבה חרא? עכשיו הוא עם פציעה בגלל זה"

לברון. צילום: AFP

לברון ג'יימס לא ידוע כשחקן ששומר דברים בבטן, כשלכוכב הלייקרס יש מה להגיד הוא אומר אותו, או, בדרך כלל, מצייץ אותו בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) שלו. אך ביקורת כל כך נוקבת כמו שהטיח הבוקר בכל התקשרות ובחלק מהפרשנים בארצות הברית לא נשמעה כבר הרבה זמן.

ג'יימס התייחס לפציעתו של המועמד המוביל לתואר ה-MVP ג'ואל אמביד, ולביקורת שנשמעה כלפיו לאחר שהחליט, רבע שעה בלבד לפני כדור הפתיחה, שלא להשתתף במשחק בין פילדלפיה 76 לדנבר נאגטס. מהלך שזיכה אותו בביקורת רבה, ואת קבוצתו בקנס של 75,000 דולר.

לברון ג'יימס שובר עוד שיא ב-NBA // קרדיט: רויטרס

כמה ימים לאחר מכן, ככל הנראה מפחד להפסיד יותר מדי משחקים שיוציאו אותו מהמרוץ לתואר ה-MVP, החליט אמביד לעלות למשחק נגד גולדן סטייט ווריורס, שם נפצע וקרע את המיניסקוס.

היום (שישי) ג'יימס התייחס לסיפור וכתב: "איפה כל כלי התקשורת, כל אנשי התקשורת בטלוויזיה, כל האנשים שאמרו כל כך הרבה חרא על ג'ואל אמביד והחמצת המשחקים האלה. הוא ידע עם מה הוא מתמודד, ועכשיו הוא בחוץ עם פציעה בגלל זה. אף אחד מכם לא חזר לטלוויזיה או לפודקאסט המטומטם שלו והתנצל בפני האיש הזה! אין לכם אחריות".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר