איפה דונצ'יץ'? שאקיל אוניל בחר את חמשת הצעירים הטובים ב-NBA ושכח מכוכב דאלאס מאבריקס

שחקן העבר התארח בתוכנית של סטיבן איי סמית והפתיע כשלא הכליל את הסלובני ברשימה • ויקטור וומבניאמה, טריי יאנג, אנטוני אדוארדס, שיי גילג'ס אלכסנדר וחיימה ג'קס דווקא כן נכנסו

בנה אימפריה. לוקה דונצ'יץ'.. צילום: AP

בשנים האחרונות נכנסים לליגת ה-NBA עוד ועוד שחקנים בעלי כישרון עצום ויכולות מדהימות, אך מי השחקנים הטובים ביותר מבניהם? את זה תמיד קשה לבחור. מי שנדרש לענות לשאלה זו הוא שאקיל אוניל, שהופיע בפרק האחרון בתוכניתו של הפרשן סטיבן איי סמית'.

"שיי גילג'ס אלכסנדר אחד מהם, בהחלט" אמר שאק. "אני אוהב גם את אנתוני אדוארדס וטריי יאנג, הייתי שם את ויקטור וומבאניאמה בעמדה מספר 5. ואני מקווה שאני אומר את שמו נכון - את חיימה ג'קז בעמדה מספר 4. זאת החמישייה שלי. אלפרן שנגון מיוסטון וזאיון וויליאמסון מניו-אורלינס יעלו מהספסל. אני אוהב את זאיון, כי אם הוא יחליט שהוא רוצה - הוא יהיה בעיה לכל מי שיפגוש אותו".

מי שבולט בהיעדרו בהרכב הזה הוא שחקן בן 24 שצעיר מטריי יאנג ושיי גילג'ס אלכסנדר והוזכר כבר מספר פעמים כמועמד לגיטימי במרוץ לתואר ה-MVP - לוקה דונצ'יץ'. הגארד הסלובני פתח את העונה טוב מבחינה אישית, הוא במקום השני בטבלת קלעי הליגה עם 33.7 נקודות למשחק ובמקום השלישי בכמות האסיסטים עם 9.3 למשחק.

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
שאקיל אוניל. חמישייה מעניינת, צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר