"למרות שזה נראה ככה, שאראס לא בן אדם רע"

הסנטר הטורקי סרטאץ' שאנלי, שעזב את ברצלונה ועבר לפנרבחצ'ה, התראיין והתייחס למאמנו לשעבר: "הוא פשוט רוצה לנצח כל הזמן, הוא בחור נהדר מחוץ למגרש"

חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 44

לאחר שנתיים בספרד, הסנטר סרטאץ' שאנלי עזב את ברצלונה והצטרף לפנרבחצ'ה הטורקית איסטנבול. בראיון ראשון מאז ההחלטה שלו לעזוב את בארסה, התייחס הטורקי גם למאמנו לשעבר שאראס.

"אין לו אופי רע, למרות שזה נראה כך", אמר שאנלי על יאסיקביציוס. "בכנות, אם אתה חושב על זה, נראה שלכל המאמנים יש מזג רע, אבל זה מורכב. הם נראים עצבניים בזמן פסקי זמן, הכרתי אותו גם מחוץ למגרש. אני יכול לומר את זה. יש לו אישיות, טמפרמנט חזק, אבל, מעל הכל, רצון גדול לניצחון".

סאטורנסקי ושאנלי, צילום: EPA

לדברי שאנלי, הליטאי הוא מאמן אדיר מחוץ למגרש, והתדמית שיש לו נובעת מהרצון הבלתי מעורער שלו לנצח: "הוא לא מסתיר שום דבר כי הוא רוצה לנצח. הוא כל הזמן גורם לנו לראות את הטעויות, אולי יותר מכל אחד כי צריך להגיב מהר כדי לתקן אותן. הוא בחור נהדר מחוץ למגרש".

לפני שהצטרף לבארסה, שאנלי שיחק באנאדולו אפס, שם זכה ביורוליג תחת המאמן הראשי ארגין עתמאן , שיוביל את פנאתינייקוס במהלך עונת 2023-24. אנחנו מדברים על שניים מהמאמנים הטובים ברמה היבשתית. זה הופך אותי לבחור בר מזל. הם שונים. לעתמאן יש את המערכת שלו אבל הוא משנה אותה בהתאם למשחק וליריבים. יאסיקביציוס עושה שינויים, אבל הוא אף פעם לא נוטש את הרעיון הכללי".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
שאראס. מקבל מחמאות, צילום: אי-פי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר