לראשונה בהיסטוריה: מדליה לישראל באליפות אירופה בקשתות

שמאי ימרום בן ה-16 זכה במדליית הכסף באליפות עד גיל 21 באולם הנערכת בסולבניה • בגמר הפסיד 147:144 לסגן אלוף אירופה לבוגרים מתיאס פולרטון • ימרום סיפר ל"ישראל היום": "רציתי לחזור עם הזהב ולהשמיע את ההמנון, לא יכול לחכות עד האליפות הבאה"

שמאי ימרום. הישג מצוין, צילום: איגוד הקשתות בישראל

ענף הקשתות בישראל עשה היסטוריה בקיץ האחרון כאשר איתי שני הפך להיות הספורטאי הישראלי הראשון בענף במשחקים האולימפיים, והנה הערב (שבת) הגיע הישג היסטורי נוסף, כאשר שמאי ימרום, השיג מדליה ראשונה לישראל אי פעם באליפות אירופה עד גיל 21.

ימרום בן 16 בלבד, זכה במדליית כסף באליפות אירופה באולם מתחת לגיל 21 הנערכת בסלובניה, לאחר שבגמר הפסיד 147:144 למתיאס פולרטון, סגן אלוף אירופה לבוגרים. בדרך לגמר שבר בסך הכל 6 פעמים את שיאי ישראל לבוגרים ולנוער, כולל 150 מושלם בשלבי ההדחות. 

ימרום סיפר ל"ישראל היום": "לאחר עבודה קשה עם המאמן שלי, יהונתן מלמד, והתמיכה של המועדון שלי מכבי ראשל״צ והתאחדות איל"ת, יכולתי לתת הכל העונה וללכת עד הסוף. רציתי לחזור עם זהב ולהשמיע את ההמנון, אבל היריב שלי היה טוב ממני היום. אני אסיר תודה לכולם, ולא יכול לחכות עד האליפות הבאה".

שמאי ימרום, הערב, צילום: איגוד הקשתות בישראל
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מאמנו גיא מצקין סיפר: ״בשנים האחרונות הנבחרת שלנו פעם אחר פעם שמה את ישראל על מפת הקשתות העולמית. ההישג של שמאי היום מבסס את מעמד הקשתות הישראלית וממשיך לחזק את המגמה ההישגית שלנו, וממלא כל לב ישראלי בגאווה. אני בטוח שהציבור הישראלי ימשיך לשמוע על שמאי בשנים הבאות, ואני מצפה בכיליון עיניים לכבוד שענף הקשתות יעניק למדינת ישראל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר