יומיים אחרי הגיוס: אנסטסיה גורבנקו חזרה להתאמן

שחיינית נבחרת ישראל הגיעה לבריכה בגן שמואל לאחר שקיבלה אישור מיוחד להתאמן במהלך הטירונות • איגוד השחייה: "תודה לצה"ל שמאפשר לאלופת העולם להמשיך באימונים"

גורבנקו במדי צה"ל בבריכה, צילום: איגוד השחייה

יומיים לאחר גיוסה לשירות חובה בצה"ל, שחיינית נבחרת ישראל אנסטסיה גורבנקו הגיעה הבוקר (שלישי) לבריכה בגן שמואל וחזרה להתאמן, לאחר שקיבל אישור מיוחד לכך גם במהלך הטירונות. 

בימים האחרונים לא מעט הביעו חשש כי גיוסה של אלופת העולם יפגע בהכנות שלה לתחילת העונה והמטרות העיקריות של השנה שיגיעו לשיאן בקיץ עם אליפות אירופה והיו אמורות גם לכלול את אליפות העולם שבוטלה היום

ביום ראשון כאמור, גורבנקו התייצבה במוזיאון חיל הים בחיפה ועברה את שרשרת החיול כנדרש. היא מתגייסת לטירונות מקוצרת של שלושה שבועות ותמלא את חובתה כחיילת במעמד ספורטאית עילוי, אבל גם תזכה להמשיך ולהתאמן ללא כל הפרעה.

כזכור, גורבנקו הייתה אמורה להתגייס כבר בסוף החודש שעבר, אולם בשל העובדה כי הייתה חיובית לקורונה גיוסה נדחה. היא עברה את ימי הבידוד כנדרש ומאז כבר חזרה לאימונים במסגרת מרכז המצוינות של איגוד השחייה במכון וינגייט. כעת, במועד המוקדם ביותר שהתאפשר על ידי צה"ל, השלימה את הליך הגיוס.  

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מאיגוד השחייה נמסר: "איגוד השחייה מבקש להודות לתמר גרשון שגב וצפריר גולן מאגודת המאסטרס "אנשים וספורט" על הסיוע המסור והתנאים המעולים. וכן תודה לצה"ל שנענה לבקשת איגוד השחייה לאפשר לאלופת העולם להתאמן גם במהלך הטירונות". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר