אלופה אמיתית: ההישגים הבולטים בקריירה של לינוי אשרם

לפני המשחקים האולימפיים, המתעמלת הישראלית השיגה כמעט הכל מבחינה ספורטיבית והיום ללא ספק - היא השלימה את החלק החסר בפאזל • קבלו את כל התחנות הגדולות ביותר של לינוי אשרם קטפה מדליית זהב היסטורית בטוקיו 2020

ענקית. אשרם בתרגיל שהעניק לה את הזהב, צילום: AFP

שק הציפיות איתו הגיעה לינוי אשרם לטוקיו 2020 הוכיח את עצמו. המתעמלת הישראלית המעוטרת ביותר קטפה היום (שבת) מדליית זהב היסטורית בקרב-רב בהתעמלות אומנותית והוכיחה מעל לכל ספק (שלא באמת היה קיים) כמה היא טובה. באמת טובה. לכבוד הפודיום ההיסטורי של המתעמלת, קיבצנו עבורכם את כל ההישגים הבולטים מהקריירה של אשרם.

המתעמלת בת ה-22, שנולדה וגדלה בראשון לציון, קטפה בשנת 2014 שתי מדליות ארד באליפות אירופה לנערות. שנה לאחר מכן החלה להתחרות גם בבוגרות וזכתה בזהב הראשון שלה בגרנד פרי ברנו שבצ'כיה.

צילום: גטי אימג'ס,

בשנת 2017, אחרי שכמובן באמתחתה עוד שלל מדליות שהשיגה, קטפה עוד שתי מדליות ארד באליפות העולם בפזארו, איטליה – בקרב-רב ובתרגיל הסרט. שנה לאחר מכן זכתה בעוד שלוש מדליות באליפות העולם בסופיה שבבולגריה – כסף בקרב-רב ובחישוק וארד בסרט.

בשנת 2019 קטפה 2 מדליות זהב – בתרגילי האלות והכדור – במשחקי אירופה במינסק שבבלרוס, אליהן הוסיפה מקום שני בקרב-רב ומדליית כסף בתרגיל הסרט. באליפות העולם באותה שנה בבאקו, אזרבייג'אן – זכתה בעוד 6 מדליות – 4 מכסף ו-2 מארד.

בשנה שעברה זכתה בזהב בקרב-רב באליפות אירופה בקייב, אוקראינה והשנה – 2 מדליות זהב ואחת מכסף באליפות אירופה בוורנה, בולגריה. היום כאמור, אחרי שלל המדליות – השיגה את היחידה שהיתה חסרה לה בארון – המדליה האולימפית.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
צילום: AP,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר