לואיס המילטון הוא אולי נהג הפורמולה 1 הגדול בכל הזמנים. הוא זכה שבע פעמים באליפות עם דומיננטיות מרשימה, רשם 105 ניצחונות בקטעי גרנד פרי ו-202 פודיומים ב-372 מירוצים לאורך הקריירה. שש זכיות מתוכן עשה עם מרצדס בין 2014-2020 בשנים בהן היה נראה שאין כוח שיעצור אותו מלשבור את השיא של מיכאל שומאכר, אבל הוא נעצר על ידי מקס ורסטאפן וקבוצת רד בול.
בשנה האחרונה, גם בעקבות ההיחלשות של מרצדס לעומת קבוצות אחרות, הוא החליט לעבור לפרארי בגיל 40 בניסיון לזכות באליפות השמינית שלו. עד כה מדובר בכישלון חרוץ - הוא סיים רק פעם אחת על הפודיום בתחרות ספרינט והמיקום הגבוה ביותר שלו היה הרביעי בשלושה מירוצים שונים.
מי שהיה לצידו במשך השנים במרצדס הוא טוטו וולף, שמנהל את הקבוצה גם כיום והתראיין ל-"GPBlog", שם דיבר על נהגו לשעבר: "זה ברור שיש שם רגעים של תסכול מאוד גדול. הוא צריך עוד סוף שבוע אחד או שניים טובים ואז נראה לואיס המילטון שונה לחלוטין".
על העזיבה של הנהג את מרצדס: "לא היינו תחרותיים כמו שקיווינו ופרארי נראתה טוב יותר. כל נהג רוצה להתחרות עבור פרארי, הוא עצמו אוהב את הצבע האדום והעסקה שהוגשה לו הייתה מאוד טובה".
בנוסף, הוא נשאל האם המעבר לפרארי ישפיע על המורשת שלו וסיפק תשובה מעניינת למדי: "בסופו של דבר, כשהוא יפרוש, אף אחד לא ידע או יזכור שהוא היה בפרארי. מי חושב על הזמן של מיכאל שומאכר במרצדס? זה לא רלוונטי לקריירה שלו".


