מדליית ארד לנבחרת ישראל באליפות אירופה בהתעמלות אמנותית

על אף שהנבחרת סיימה חמישית בקרב רב, בתחרות המדינתית המשלבת את הציונים מהתחרות האישית היא הצליחה להתברג על הפודיום • דניאלה מוניץ במקום החמישי בתחרות האישית, יום לא מוצלח לדריה אטמנוב

נבחרת ההתעמלות של ישראל בתרגיל החישוקים בבאקו

כמעט חודשיים לפני המשחקים האולימפיים בפריז, נבחרת ההתעמלות אמנותית של ישראל יש עדיין על מה לעבוד. הנבחרת סיימה היום (שבת) במקום החמישי באליפות אירופה בבודפשט בתחרות הקרב רב, אבל יצאה עם מדליית הארד בתחרות המדינתית המשלבת את הציון בתחרות האישית.

הנבחרת הכוללת את דיאנה סברצוב, אופיר שחם, רומי פריצקי, שני בקנוב והדר פרידמן, שזכו בשנה שעברה באליפות העולם, פתחו את התחרות בתרגיל החישוקים המוקדש לעם ישראל לצלילי "אד מי יודע", עליו קיבלו 38.150 נקודות.

בתרגיל המשולב עם הסרטים והכדורים בשילוב המוזיקה מהמחזמר מולן רוז' לכבוד הקהל המקומי באולימפיאדה, היו לבנות מספר טעויות, כשבסופו של דבר הראה לוח התוצאות על ציון של 31.9 נקודות. בסך הכל צברה הנבחרת 70.050 נקודות.

דניאלה מוניץ. הישג מרשים,

מקום חמישי לדניאלה מוניץ בתחרות האישית

הישג נהדר למתעמלת דניאלה מוניץ, שסיימה את תחרות הקרב רב האישי במקום החמישי הכללי לאחר שקיבלה ציון כולל של 134.3 נקודות. מוניץ שהיתה הפתעת המוקדמות פתחה את הגמר בתרגיל החישוק, שם השיגה 34.6 נקודות. היא המשיכה ביכולת הנהדרת בכדור עם 33.9 נקודות, הוסיפה 33.3 בכדור וסיימה את התחרות הנהדרת עם הסרט, שם השיגה 32.5 נקדות.

לדריה אטמנוב הלך קצת פחות טוב. היא דורגה במקום ה-19 עם 125.7 נקודות. את הגמר מדליסטית הארד מאליפות העולם פתחה עם מכשיר הסרט, עליו קיבלה 30.650 נקודות. אז היא הציגה תרגיל נהדר בחישוק שזיכה אותה ב-35.750 נקודות, תרגיל לא טוב בכדור הביא לה 27.9 נקודות ולסיום קינחה עם 29.6 נקודות באלות.

בסופו של יום עמוס זכו חבריי הנבחרת במדליית הארד בתחרות המדינתית, שם נאספים הציונים בתחרות הקבוצתית והאישית, כשבמדליית הזהב זכתה בולגריה ושנייה סיימה איטליה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
דריה אטמנוב יום פחות מוצלח,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר