בוריס בקר ל"ישראל היום": "צריכים להנות מנדאל ומג'וקוביץ' כל עוד אפשר" | בלעדי

אגדת העבר ופרשן "יורוספורט" במסיבת עיתונאים מיוחדת לקראת פתיחת רולאן גארוס: "כל 10-15 שנים יש לך קבוצת שליטה חדשה וכעת זה נראה שיש שניים - קרלוס אלקרס ויאניק סינר שמחכים לצלע השלישית"

נובאק ג'וקוביץ' מדבר בפודקאסט של ניק קיריוס

טורניר רולאן גארוס שיצא לדרך ביום ראשון הקרוב יהיה שונה מכל מה שהורגלנו אליו במשך שנים ארוכות. נובאק ג'וקוביץ' ורפאל נדאל, שניים מהשחקנים הטובים בהיסטוריה לא מגיעים בשיאם, לאחרון זו גם תהיה הופעת הפרידה מפריז, והסיכויים לראות אלוף חדש הולכים ונעשים גדולים יותר ויותר.

לקראת יציאתו לדרך של הגרנד סלאם השני של השנה, "ישראל היום" לקח חלק במסיבת עיתונאים בלעדית של ערוץ "יורוספורט", בהשתתפות אגדת העבר, הפרשן, ואחד הטניסאים הגדולים בהיסטוריה - בוריס בקר. 

בקר נחשב לגדול שחקני הטניס בגרמניה בכל זמנים יחד עם שטפי גראף בנשים. הוא דורג בשיאו במקום הראשון בעולם, זכה בסך הכל בשישה תוארי גרנד סלאם ובמדליית זהב אולימפית (ברצלונה 1992) והוא הצעיר ביותר שזכה בטורניר ווימבלדון היוקרתי, כשעשה זאת בגיל 17 בלבד. 

בוריס בקר. אגדת טניס, צילום: Nadine Rupp

במשך שנים הורגלנו לשליטה של 3 שחקנים. כעת אמנם יש יותר תחרות אבל עדיין לא נולדות אגדות אמיתיות. מה דעתך על זה?

"זה נכון. התקופה בה רוג'ר, רפא ונובאק שלטו היה קשה לשאר השחקנים אבל אלו היו זמנים קסומים. היו 3 מחנות אוהדים וזה היה יוצא מהכלל. עכשיו נותרו כאמור רק שניים מהם אבל אלו סימני הזמן. כשאני הגעתי היו איוון לנדל, ג'ון מקנרו וג'ימי קונורס ששלטו. אחרי זה הגענו אני, מאטס וילנדר וסטפן אדברג. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"כל 10-15 שנים יש לך קבוצת שליטה חדשה. כעת זה נראה שיש שניים - קרלוס אלקרס ויאניק סינר והם מחכים לצלע השלישית בדור שלהם. כרגע, נובאק ורפא עדיין משחקים ואנחנו צריכים להנות מהם כל עוד אפשר כי עוד רגע כבר לא יהיה לכך זמן יותר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר