בהשראת מגדל אייפל: צפו בחשיפת הפודיום של אולימפיאדת פריז 2024

הפודיום של המשחקים, ששואב השראה מעיצובו של המגדל האייקוני בבירת צרפת, נחשף • נשיא המשחקים: "הזוכים במדליות מרגישים על פסגת העולם, אז הספורטאים יהיו על פסגת פריז"

פודיום אולימפיאדת פריז / רויטרס

כחודשיים לפני פריז 2024, נחשף היום (חמישי) הפודיום הרשמי של המשחקים האולימפיים והפראלימפיים. הפודיומים הידידותיים לסביבה, שנעשו על ידי Global Concept, יהיו זהים לשימוש במשחקים האולימפיים בין ה-26 ביולי ל-11 באוגוסט, ובמשחקים הפראלימפיים מה-28 באוגוסט עד ה-8 בספטמבר 2024. הפודיומים, בצבע אפור כהומאז' לגגות פריז ובהשראת עיצוב מגדל אייפל, ישמשו לכל 329 טקסי המדליות במשחקים האולימפיים וכל אחד מ-549 הטקסים במשחקים הפראלימפיים.

"עבור ספורטאי, הגעה לפודיום היא רגע של גאווה, רגש והצלחה אולטימטיבית - אתה שם את המדליה על צווארך וברגע אחד החלום הופך למציאות. אתה נכנס להיסטוריה של המשחקים", אמר נשיא פריז 2024 טוני אסטנגאט, "אנו שמחים לחשוף את הפודיומים למשחקי פריז 2024, עיצובם עוקב אחר נתיב המדליות שלנו עם חלק ממגדל אייפל בתוכם, בהשראת הקווים והקימורים מעבודתו של האדריכל הצרפתי הגדול גוסטב אייפל".

"כשאתה זוכה במדליה במשחקים, אתה תרגיש קצת כאילו אתה מטפס על פסגת העולם. אז לפחות הספורטאים יהיו על פסגת פריז עם האפור הזה, שמזכיר את הצבע החזק של גגות פריז. "עם הפודיום הללו המיוצרים בצרפת מעץ צרפתי ו-100% פלסטיק ממוחזר, אנו מציעים לספורטאים במה אמיתית שבה הם יהיו גאים וללבוש את צבעי ארצם, כשכל העולם צופה בהם".

הפודיום של פריז 2024 על רקע מגדל אייפל, צילום: AFP
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
הקמע של פריז 2024 על הפודיום על רקע מגדל אייפל, צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר