אחד הטובים בעולם: היריב שמחכה לרפאל נדאל בפתיחת הרולאן גארוס

הופעת הפרידה של השור ממאיורקה מהגרנד סלאם האהוב עליו תסתיים כבר אחרי סיבוב אחד? • ההגרלה זימנה לספרדי הוותיק את אחד הטניסאים הבכירים כבר בפתיחה, ומתי הוא יוכל לפגוש את נובאק ג'וקוביץ'?

נובאק ג'וקוביץ' מדבר בפודקאסט של ניק קיריוס

רק לפני שנתיים סשה זברב ורפאל נדאל נפגשו בחצי גמר הרולאן גארוס - משחק שהסתיים מוקדם מהצפוי בעקבות פציעה של השחקן הגרמני. באותו הערב אף אחד לא דמיין ששנתיים קדימה, השניים יפגשו כבר בסיבוב הראשון של הגרנד סלאם הפריזאי.

הגרלת הגרנד סלאם שנערכה לקראת פתיחת הטורניר בתחילת השבוע הבא זימנה קרב קשה לשור במאיורקה, שבעקבות סדרת הפציעות צנח למקום ה-276 בעולם. הוא יקווה לגבור על המדורג 4 כדי לא לסיים כבר בסיבוב הראשון את ההופעה האחרונה שלו בטורניר שבו זכה 14 פעמים בעבר - יותר מכל אחד בהיסטוריה בגרנד סלאם כלשהו.

אם וכאשר נדאל יצליח להתקדם, בשמינית הגמר הוא עשוי לפגוש את הולגר רונה (13 בעולם) וברבע הגמר את דניל מדבדב (5 בעולם). את היריב המיתולוגי נובאק דג'וקוביץ' הוא יוכל לפגוש בחצי הגמר, בעוד קרלוס אלקראס ויאניק סינר מחכים בצד השני של ההגרלה.

משחק פיקנטי נוסף שייערך כבר בסיבוב הראשון יפגיש בין שני זוכי גרנד סלאם לשעבר שכבר הרבה מעבר לשיא. מדובר בסטאן ואוורינקה שיפגוש את אנדי מארי, לשחזור חצי גמר רולאן גארוס 2017.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר