"אפשרי, אבל לא סביר": רפאל נדאל ילך בעקבות רוג'ר פדרר?

מסתמן, כי השור ממיורקה לא יפרוש אחרי המשחקים האולימפיים אלא לאחר גביע לייבר בספטמבר - כפי שעשה השוויצרי לפני שנה וחצי • טניסאי העבר ומאמנו לשעבר של האחרון סקפטי לגבי העניין

רפאל נדאל חוזר לרומא / מתוך X

איפה יפרוש רשמית? טניסאי העבר ומאמנו לשעבר של רוג'ר פדרר, איבן ליוביצ'יץ' הקרואטי, סקפטי לגבי האפשרות שרפאל נדאל "יחזיק מעמד" עם הפרישה שלו עד לאחר גביע לייבר בחודש ספטמבר.

נעשה סדר. השנה האחרונה של נדאל (ככל הנראה) על המגרשים לא נראית כפי שהספרדי ובטח שלא מעריציו היו רוצים שתיראה. הוא אינו משתתף בטורנירים באופן סדיר וכבר הספיק לפרוש מכמה מאז הודיע על חזרה לסבב בתחילת השנה.

כרגע, השתתפותו של נדאל "מובטחת", רק ברולאן גארוס שייצא לדרך בעוד כשבועיים, במשחקים האולימפיים ביולי ובגביע לייבר. הוא עתיד לשחק בטורנירים נוספים, אם כי כרגע הוא רשום רק לשלושה שצוינו.

ליוביצ'יץ', התבטא בנושא ואמר: "ראינו איך רפא שיחק 20 שנה. אנחנו מכירים את המנטליות שלו לאלוף. כמו עם פדרר בווימבלדון, רפא הולך לשחק בפריז רק אם הוא מאמין שהוא יכול ללכת עד הסוף".

האמירה המעניינת של שחקן העבר הייתה לגבי מועד פרישתו של נדאל: "התרחיש לפיו יפרוש רק לאחר גביע לייבר אפשרי, אבל לא סביר . זה שהוא התחייב לשחק שם זה טוב, זה אומר שהוא מסתכל קדימה, אבל אנחנו יודעים שהוא לא הולך לשחק עוד עשר שנים"

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
איבן ליוביצ'יץ'. מכיר מקרוב את רפאל נדאל ורוג'ר פדרר, צילום: מתוך X
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר