הפעם אין מדליה: שגיא מוקי הפסיד בקרב על הארד באליפות אירופה

אחרי הפתיחה המצוינת למשלחת הישראלית והמדליות הארד של תמנע נלסון לוי ותמר מלכה, אלוף העולם לשעבר פספס את המקום על הפודיום

שגיא מוקי הותקף על ידי מפגינים פרו פלשתינים ביפן // רשת X

יומה השני של אליפות אירופה בג'ודו נערך היום (שישי) לדרך בזאגרב שבקרואטיה, בהשתתפות חמישה ישראלים. אחרי שתי מדליות הארד של תמנע נלסון לוי ותמר מלכה ביום הפתיחה, הפעם המשלחת היתה רק קרובה למדליה, אך שגיא מוקי פספס את המקום על הפודיום.

בקטגוריית משקל עד 81 ק"ג, אלוף העולם לשעבר והמדליסט האולימפי שגיא מוקי, פתח את יום הקרבות מול יריב אירי וניצח ללא קושי מיוחד. בשמינית הגמר, פגש את מיכאלו סבידרק האוקראיני, כשניצח בפחות מדקה ועלה לרבע הגמר. אנטוניו אספסיטו האיטלקי, היה היריב הבא של מוקי שהשיג עליו איפון ושלח אותו לבית הניחומים.

אטילה אונגווארי ההונגרי המתין למוקי בבית הניחומים, והוא ספג עונש שלישי שתי דקות בתוך ניקוד הזהב ובעקבות כך מוקי עלה לקרב על הארד. בקרב על הארד, מוקי התמודד מול ודאט אלבייראק הטורקי, ולמרות שהראה יכולת טובה ותקף מספר פעמים, הוא ספק וואזארי וסיים את האליפות במקום החמישי הכללי.

טוהר בוטבול (עד 73 ק"ג), פתח בניצחון לא פשוט על יריב טורקי, כשבקרב הבא מול מאק חריסטוב הבולגרי, פתח עם וואזארי, אבל רותק בהמשך והודח.

בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג, ענבל שמש עבדה במשך 10 דקות מול יריבה רוסייה ועלתה לשמינית הגמר, שם סיימה את דרכה אחרי שספגה וואזארי מדינה פואל הגרמנייה. באותו משקל גילי שריר הפסידה לספרדייה והודחה מהתחרות בשלב המוקדם.

מאיה גושן (עד 70 ק"ג), הפסידה בקרב הראשון ליריבה הונגריה והודחה מהמשך האליפות.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מחר (שבת) ביומה השלישי של האליפות יתמודדו בין הייתר אלופת העולם ענבר לניר ורז הרשקו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר