"האחים וורנר" מציגה: הצצה ראשונה לתהליך ההפקה של המשחקים האולימפיים בפריז 2024

100 ימים לאירוע הספורט הגדול בעולם: חברת ההפקות הגדולה חושפת שורה של תכנים מרתקים • סקוט יאנג, סגן נשיא בכיר לתוכן והפקה: "תהיה לנו מכונת הסיפורים הטובה ביותר בכל מקום ככדי להמשיך לשרת את חובבי הספורט"

נהר הסיין עלה על גדותיו והזיז את השעון לאולימפיאדת פריז/ רויטרס

האחים וורנר מספקת היום (רביעי) הצצה ראשונה לאולפנים שלה בפריז, מהם תשדר את המשחקים האולימפיים הסוחפים ביותר שנראו אי פעם בקיץ הקרוב.

כדי לחגוג את ציון הדרך של 100 הימים עד למשחקי הקיץ האולימפיים בפריז 2024, האחים וורנר חושפת שורה של תכנים מרתקים תוך שהדרך לפריז מתקרבת יותר ויותר, מפרטת כיצד גוף השידור ישתמש בפורטפוליו הרחב שברשותו כדי להגיע לקהלים חדשים וצעירים יותר, מספקת הצצה לחלק מתכניות ההפקה שלה כאשר המשחקים כבר נראים באופק.

לצופים ביורוספורט ברחבי אירופה יהיה מושב בשורה הראשונה אל המראות והצלילים של פריז, כאשר האולפנים הראשיים ממוקמים במלון רפאל היוקרתי - המשקיפים על מגדל אייפל ועמדות סטנד-אפ (לשידור) עם שער הניצחון ברקע. WBD House יהיה לביתן של יכולות השידור והאנליזה הטובות ביותר, ומוכן לארח כמה מהספורטאים המתחרים ומכובדים נוספים באולפנים שלו לאורך המשחקים.

100 ימים למשחקים האולימפיים בפריז 2024, צילום: Warner Bros. Discovery
100 ימים למשחקים האולימפיים בפריז 2024, צילום: Warner Bros. Discovery

יורוספורט מציינת את אבן הדרך של 100 הימים לתחרות היום עם סדרה של שידורים חיים בשטח מפריז. כחלק ממשימתה להפיץ את כוחו של הספורט, ערב של שידורים בנושא האולימפיאדה יהיה זמין לצפייה בערוץ ובאפליקציית יורוספורט.

לקראת שידור התכנים בדרך למשחקי פריז, WBD רותמת באופן מלא את רשת השידורים הרחבה והמותגים האהובים שלה, ומנגישה את המשחקים לקהלים חדשים וצעירים יותר.

כמו כן, מדור חדש המוקדש לפריז 2024 שיעלה לאוויר באתר יורוספורט הושק היום ומציע למשתמשים את החוויה האולימפית השלמה והמקומית ברחבי אירופה ב-12 שפות. מפיצ'רים, דרך אירועי המוקדמות העדכניים , ראיונות עם גיבורים לאומיים ועד קטעי וידאו נבחרים. האתר יהיה היעד הדיגיטלי עבור אוהדי המשחקים האולימפיים.

100 ימים למשחקים האולימפיים בפריז 2024, צילום: Warner Bros. Discovery

סקוט יאנג, סגן נשיא בכיר לתוכן והפקה ב-Warner Bros. Discovery Sports אירופה: "היום אנו מציינים ציון דרך משמעותי, שכן נשארו 100 ימים עד שהאולימפיאדה תחזור לאירופה ותתחיל הספירה לאחור לפריז 2024, כמו גם השקת קיץ הספורט שלנו. השנה, יהיו לנו אפילו יותר שעות פעילות בשידור חי מהמגוון הגדול ביותר של אירועים, יותר תוכן מקורי ותכניות מוקלטות כדי להשאיר את המעריצים מעורבים, ואת מכונת הסיפורים הטובה ביותר בכל מקום ככדי להמשיך לשרת את חובבי הספורט עם פעילות מסביב לשעון, חדשות ובידור כשהיסטוריה ספורטיבית צפויה להתרחש בקיץ הקרוב".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"אנחנו נהיה בבמות הספורט הגדולות בעולם, כולל שידור חי מוומבלי של גמר ליגת האלופות כשדר מארח, במגרש ברולאן גארוס ובאליפות ארצות הברית הפתוחה, שם נסקר כל נקודה מכל מגרש, ועל הדרכים בכל שלב של ה-Tour de France ו-Tour de France Femmes, ובכל 38 מיקומי התחרויות ברחבי פריז וצרפת המכסים כל רגע במשחקי הקיץ האולימפיים. הסיקור שלנו יהיה סוחף באמת והסיפור שלנו יהיה מרתק".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר