כדורגל או ג'ודו? הזוג הנוצץ של הספורט הישראלי יחד מול המצלמות

מיטב הספורטאים האולימפיים אספו את המדים הרשמיים לטקסים בטרמינל X • אחת מהן זו הג'ודוקא גפן פרימו שהגיעה יחד עם בן זוגה, כדורגלן הפועל באר שבע עדן שמיר: "הידע שלי עלה משמעותית. גיליתי שיש עוד חוקים חוץ מלהכניס את הכדור לשער" • הקשר החמיא: "ג'ודו יותר אינטנסיבי ממה שחשבתי. זו גאווה גדולה להיות בן זוג של ספורטאית אולימפית"

הנהג הישראלי אריאל אלקין הניף על הפודיום קסדה למען החטופים

כמאה ימים לפני פתיחת המשחקים האולימפיים בפריז, הגיעו ספורטאי משלחת ישראל, מאמנים ואנשי הוועד כדי לאסוף את המדים הרשמיים שלהם לטקסים בטרמינל X. אנשי המשלחת למשחקים, קיבלו הפעם את האופציה לבחור את הסט שלהם למשחקים ולאחר שבחרו לוק הם עברו לאיפור וצילומים.

מי שגנבה את ההצגה, היתה הג'ודוקא גפן פרימו, שזכתה לתמיכה מבן זוגה בחודשים האחרונים עדן שמיר, שחקן הפועל באר שבע. השניים אף התפנו לראיון זוגי. "להיות בן הזוג של ספורטאית אולימפית זה מרגש מאוד, גאווה גדולה מבחינתי", סיפר שמיר, "היא יודעת שיש לה את כל התמיכה שלי ואנחנו ביחד. כמו שהיא תומכת בי, אני תומך בה".

כשנשאלו על ההבדלים ומה מכירים בענפים אחד של השני אמר הכדורגלן: "אני שומע וחווה. זה קצת יותר אינטנסיבי ממה שחשבתי. ממה שנחשפתי אליו, הם עובדים מאוד קשה, מקצוענות שיא, במיוחד בחודשים הקרובים עד לאולימפיאדה. אני סומך עליה, היא עושה את ה-100%, אני איתה ומאחל לה את כל ההצלחה שבעולם. גיליתי המון על הג`ודו. רק ידעתי שצריך להפיל על הגב. נחשפתי לעולם מדהים, מרתק ומסקרן ונכנסתי לזה אפילו יותר ממנה. אפשר להגיד שאני מעריץ של ג`ודו".

עדן שמיר וגפן פרימו, צילום: אורן אהרוני

פרימו סיפרה: "נחשפתי לכדורגל בתקופה האחרונה והידע שלי עלה ברמה משמעותית. אני מגיעה כשאני יכולה, אני אוהבת ספורט בלי קשר אז זה היה טבעי שאגיע ואתמוך וכיף לי לראות אותו משחק מקרוב. גיליתי שיש עוד חוקים חוץ מלהכניס את הכדור לשער".

כשנבחרת הכדורגל תופיע לאחר 48 שנה במשחקים הוסיף: "האם מדגדג לי לשחק באולימפיאדה? אני מפרגן להם, יש לי חברים שמשחקים בנבחרת. אני מאחל להם את כל ההצלחה שבעולם וכל דבר שיכול להביא טעם טוב לעם ישראל - אני בעד".

לשאלה על האם יגיע לפריז אמר: "לדעתי לא, התאריכים קצת בעייתיים, אבל אהיה דבוק למסך".

גפן פרימו ותמנע נלסון לוי. חברות לנבחרת הג'ודו, צילום: אורן אהרוני
ענבר לניר וניב אליאסי. אלופת העולם ושוער הנבחרת האולימפית,
שחר צוברי עם תמנע נלסון לוי, צילום: אורן אהרוני
משמאל לימין: בלסינג אפריפה, גילי לוסטיג, ניב אליאסי, עדי יונה, יעל ארד,
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר