חייב לעבור: מה יכול למנוע את קרב הקאמבק של מייק טייסון?

הרשויות בדאלאס יידרשו מהמתאגרף האגדי בן ה-58 להוכיח שהוא כשיר מעל ומעבר כדי להיכנס לזירה עם ג'ייק פול • החשש: נזק מוחי או התקף לב

בגיל 57: מייק טייסון בכושר שיא

התרגשות רבה נרשמת בעולם האגרוף לקראת קרב הקאמבק המתוקשר של מייק טייסון, שצפוי להיכנס לזירה עם כוכב הרשת ג'ייק פול. הטראש טוק בין השניים בשיאו, ועל פי הסרטונים, גם איירון מייק, למרות שביום הקרב ב-20 ביולי יהיה כבר בן 58, נראה בכושר שיא.

עם זאת, נראה שהקרב שאמור להיערך בדאלאס, טקסס, נמצא כעת תחת סימני שאלה, למרות ההייפ הגדול סביבו, וזו בשל הדרישות של הרשויות בדאלאס מטייסון לעבור בדיקות רפואיות קפדניות שיוכיחו מעל לכל ספק שהוא מסוגל לעמוד באתגר בגילו המתקדם. הסכנות הגדולות אליהן הצביעו בדאלאס הן: נזק מוחי שיכול להיגרם לטייסון או התקף לב בשל המאמץ.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כאמור,לאורך ההכנות טייסון נראה נהדר, חזק, מהיר ומפחיד כפי שהיה בשיאו בזירה לפני 30 שנה ויותר, אבל בכל זאת עברו 19 שנה מאז שתלה סופית את הכפפות, אחרי הפסד למתאגרף אלמוני. הרשויות בדאלאס הזכירו: "הוא לא התאגרף ברמה הזאת כבר 20 שנה", וחזרו והבהירו: "אם הוא לא יעבור את כל הבדיקות שנדרוש הוא לא יוכל לערוך את הקרב, לא נעניק לאירוע כזה רישיון". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר