ברגע האחרון: השב"כ ביטל את היציאה של נבחרת ישראל בהתעמלות מכשירים למצרים

מספר ימים לפני ההמראה לתחרות גביע העולם בקהיר, התקבלה ההודעה מגוף הביטחון • באיגוד ההתעמלות נמשכים המאמצים לייצר מעטפת בטחון מספקת ומלאה כדי לאשר את הנסיעה על אף הקשיים

שינו זוארץ על ההגרלה של נבחרת ישראל נגד צרפת, בלגיה ואיטליה // ההתאחדות לכדורגל

ברגע האחרון: השב"כ ביטל את היציאה של נבחרת ישראל בהתעמלות מכשירים לטורניר גביע העולם במצרים, על רקע המצב הביטחוני.

כידוע, המשלחת אשר כללה את המתעמלים אנדריי מדבדב, אלכס מיאקינין ורון פיאטוב היתה עתידה להשתתף בתחרות כחלק מסבב גביע העולם כחלק ממאמץ המתעמלים להשיג את הקווטה למשחקים האולימפיים בפריז 2024. אי השתתפות בתחרות זו תקשה עליהם, אולם לאור העובדה כי לפנינו שלוש תחרויות גביעי העולם בהם יוכלו לצבור את הניקוד הדרוש להשגת הקווטה, לא נכון לקחת סיכון.

באיגוד ההתעמלות נמשכים המאמצים לייצר מעטפת בטחון מספקת ומלאה כדי לאשר את הנסיעה על אף הקשיים, אך כמובן לא יסכימו ללקיחת סיכון ויפעלו בתיאום ובחישבה משותפת עם גורמי הבטחון והנחיות שב"כ והערכות המצב שיינתנו על ידם.

ארטיום דולגופיאט. כבר השיג קריטריון לפריז, צילום: AFP

נכון להיום, רק האלוף האולימפי ואלוף העולם ארטיום דולגופיאט השיג את הכרטיס האולימפי בגברים וליהיא רז בנשים. תגובת השב"כ תובא כשתתקבל.

תגובת השב"כ: "מאז תחילת המלחמה, מזוהה עליה ברמת האיום כנגד ישראלים ברחבי העולם ובכלל זה כנגד משלחות רשמיות של מדינת ישראל. בהיעדר אפשרות למתן סידורי הביטחון הנדרשים לאבטחת המשלחת בקהיר, סורבה יציאתה מטעמי ביטחון".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר