פרסום ראשון: מארגני תחרות בינלאומית ביטלו את השתתפות ישראל בטענת "דאגה לביטחון המתחרים"

לאחר הסערה סביב תחרויות ההוקי, נבחרת הטיפוס קיבלה הודעה ממארגני התחרות בהולנד שתתקיים בסוף השבוע, כי הם לא יכלו להשתתף, מכיוון שהדבר יכול לסכן את ביטחונה של הנבחרת הישראלית ושל יתר המשתתפים

כרם. צילום: Jan Virt, התאחדות הטיפוס העולמית (IFSC)

פרסום ראשון. נבחרת הטיפוס של ישראל קיבלה הבוקר (שלישי) הודעה ממארגני התחרות הבינלאומית בהולנד, לפיה הם לא יכלו להשתתף בתחרות שתתקיים בסוף השבוע, מכיוון שהם דואגים לביטחון של הנבחרת הישראלית ושל יתר המשתתפים. בתחרות אמורה להשתתף איילה כרם, הנחשבת כיום לספורטאית הבכירה בישראל בענף, ואף מסומנת על ידי הוועד האולימפי להגיע לאולימפיאדת פריז, כך שאי השתתפותה, יכול לפגוע בסיכויים להגיע למשחקים, וכן גם של נמרוד מרקוס ונועה שירן.

בהודעה שקיבלה המשלחת הישראלית נאמר: "בלב כבד עלינו לידע אתכם על ההתפתחויות האחרונות סביב השתתפות ספורטאים ישראלים ב-Dock Masters. אנו חוששים להפרעות במהלך האירוע ומודאגים לגבי בטיחותכם, בטיחות המתחרים האחרים, הצוות שלנו והמבקרים. שוחחנו עם מספר מומחים ועם איגוד הטיפוס הלאומי (NKBV) כדי לפרש את המצב. לרוע המזל, זה מאלץ אותנו לבטל את הזמנתכם, מכיוון שאיננו יכולים לפקח על סיכוני האבטחה ולהבטיח את שלומכם. אנו מצטערים מאוד לקבל את ההחלטה הזו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

למי שהסיפור נשמע מוכר, כך היה גם לפני שבוע באיגוד ההוקי העולמי, שניסה למנוע השתתפות ישראל באליפות העולם, אך הלחץ של כל הגורמים בישראל מהוועד האולימפי, האיגוד, משרד הספורט והשר מיקי זוהר, וכן גורמים בינלאומיים, הובילו לשינוי ההחלטה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר