אליפות העולם בשחייה: קטאר לא תאפשר כניסה לישראלים

שנה אחרי המונדיאל, אליפות העולם בשחייה תתקיים ללא תיירים מישראל • הוועדה המארגנת השיקה חבילות אירוח לאוהדים, אך שמה של ישראל נעדר מרשימת המדינות אשר למבקרים מהן תוענק ויזה • אין השלכה על השחיינים מישראל • במקום בווינגייט – אליפות אירופה בכדורמים תתקיים בהולנד וקרואטיה

אנסטסיה גורבנקו. בדרך לפריז עוצרים בקטאר. צילום: אורן אהרוני

שנה לאחר שקטאר אפשרה לאלפי תיירים ומאות עיתונאים מישראל להגיע למונדיאל, נראה כי מלחמת חרבות ברזל נותנת את אותותיה, והמדינה לא תאפשר לעשות זאת באליפות העולם למקצועות המים בפברואר הקרוב. 

אתמול (שישי), השיקה הוועדה המארגנת חבילות נופש בשיתוף פעולה עם 15 בתי מלון, כשהיא מפנה את התיירים לבקש את הויזה למדינה, אך למרבה ההפתעה, לא ניתן להשיג את אשרת הכניסה לישראלים. 

חשוב לציין, כי על פי בדיקת 'ישראל היום', נכון לרגע זה, קטאר לא מערימה קשיים על ספורטאים מישראל להירשם, אך כאמור השתתפותם מוטלת בספק, בגלל היעד הרגיש ובעיות האבטחה הרבות. 

אתר הועדה המארגנת. איפה ישראל?, צילום: צילום מסך

בתוך כך, האיגוד לענפי המים באירופה, הודיע כי אליפות אירופה בכדורמים, שהייתה אמורה להתקיים בינואר במכון וינגייט בנתניה, תתקיים בשתי מדינות שונות. טורניר הנשים יתקיים בהולנד החל מ-5 בינואר כאשר יום קודם לכן יפתח בקרואטיה טורניר הגברים. באליפות זאת יהיה אפשר לקבוע את הקריטריון לאליפות העולם בקטאר. 

יו”ר האיגוד האירופי אנטוניו סילבה אמר על ההחלטה: “נאלצנו לדחות את אליפות אירופה בנתניה בגלל מתקפת הטרור נגד העם הישראלי. אני שמח שהצלחנו להשיג שתי מארחות נהדרות ואני רוצה להודות לאיגודים שלנו בקרואטיה ובהולנד על שעשו הכל כדי שהאליפויות הללו יתקיימו למען הספורטאים. בעבודה משותפת נארגן את האירועים הללו בצורה מיטבית” 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ספורטאי ישראל מתאחדים בתמיכה בישראל // standwithus

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר