שוב לצלילי "יוניקורן" של נועה קירל: צפו - סימון ביילס עשתה היסטוריה בארצות הברית

מתעמלת המכשירים זכתה בפעם השמינית בקריירה באליפות ארצות הברית בקרב-רב - יותר מכל אחת או אחד אחר • על המשטח, ביצעה תרגיל מושלם כשברקע שוב מתנגן השיר שזכה במקום השלישי באירוויזיון

נועה קירל בתגובה להופעה של המתעמלת סימון ביילס לשיר יוניקורן באדיבות שיר פינטו יחסי ציבור

הטובה מכולן. מתעמלת המכשירים סימון ביילס עשתה הלילה (בין ראשון לשני) היסטוריה, כשזכתה בפעם השמינית בקריירה המרשימה שלה באליפות ארצות הברית הנערכת בסן חוזה, קליפורניה.

ביילס בת ה-26, הפכה בכך למתעמלת היחידה (גבר או אישה) שזוכה בשמונה תארים, כשהיא עקפה את אלפרד ג'וצ'ים, שזכה בפעם האחרונה בתואר האמריקני לפני 90 שנה(!). בנוסף, היא המתעמלת המבוגרת שעושה זאת, כשהשיא הקודם היה שייך לינדה מולביהיל, שעשתה זאת בשנת 1971, כשהיא בת 24 ו-3 חודשים.

האלופה האולימפית לשעבר, הגיע כדומיננטית לתחרות, לאחר שבתחילת החודש נתנה מענה לכל מי שפקפק בחזרתה כשלא התקשתה לנצח את תחרות ההכנה לאחר כמעט היעדרות של שנתיים מאז המשחקים האולימפיים בטוקיו.

סימון ביילס. ענקית, צילום: AFP

ביום השני של התחרות, ביילס המשיכה להציג ביצועים מרשימים, כשהוסיפה עוד 59.150 נקודות ובסך הכל צברה 118.450 נקודות, הרחק משלי ג'ונס עם 114.550 נקודות ומהשלישית, מדליסטית הכסף העולמית ליאן וונג עם 111.100 נקודות.

למי שתהה, בדיוק כפי שעשתה בתחרות החזרה שלה, גם הפעם ביילס ביצעה את התרגיל המנצח כשברקע מתנגן שירה של נועה קירל "יוניקורן", שכזכור קטף את המקום השלישי באירוויזיון האחרון.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כשביילס ירדה מתרגיל הקרקע בסיבוב האחרון, קהל של 12 אלף צופים נעמד על רגליו וכיבד את אחת המתעמלות הגדולות שראה הספורט אי פעם. "זה היה באמת מדהים לזכות, כולם כאן האמינו בי", סיפרה המנצחת בסיום. "אני אוהבת את המעריצים, את הקהל, זה באמת משהו מיוחד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר