היורשת של לינוי אשרם? דריה אטמנוב השיגה את הכרטיס לאולימפיאדת פריז 2024

המתעמלת הישראלית הצליחה להעפיל למשחקים בשנה הבאה ותנסה לשחזר את ההישג של האלופה מטוקיו 2020 • עדי כץ פתחה טוב, אך לא תיסע לעיר האורות • נכון להיום, המשלחת הישראלית מונה 41 ספורטאים

דריה אטמנוב. צילום: אורן אהרוני

בסופו של יום מורט עצבים, אטמנוב הבטיחה את הכרטיס למשחקים האולימפיים ותנסה לשחזר את ההישג מטוקיו 2020, של מי שהיום חברה בצוות האימון, האלופה האולימפית לינוי אשרם, כשבנוסף גם עלתה לגמר הקרב רב בשבת והגמר בסרט. 

את היום השני אטמנוב פתחה עם תרגיל האלות עליו זכתה לציון של 31.550 נקודות. בהמשך בתצוגה מרשימה הוסיפה 32.5 נקודות במכשיר הסרט, כאשר לזכותה ציון כולל של 97 נקודות סך הכל על כל ארבעת המכשירים, כולל הכדור והחישוק מהיום הראשון.

חברתה לנבחרת עדי כץ, סיימה את האלות עם 30.450 נקודות לאחר שעוד הגישה ערעור על הציון המקורי שקיבלה, והוסיפה עוד 29.6 נקודות על הסרט, כאשר לזכותה ציון של 91.050 נקודות סך הכל. לצערה, בסופו של יום, לא הצליחה עדי כץ להשיג את הקרטריון האולימפי.

בסך הכל מונה משלחת ישראל לפריז 41 ספורטאים וספורטאיות, ביחד עם 18 חברי נבחרת הכדורגל, נבחרת רכיבת סוסים בקפיצות, 5 מרתוניסטים, 5 בענף השייט ו-5 שחיינים. 

עדי כץ. היום, צילום: אורן אהרוני
אטמנוב. חזרה בכושר שיא, צילום: אורן אהרוני
עדי כץ. היום, צילום: אורן אהרוני
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אטמנוב. פתיחה טובה, צילום: אורן אהרוני
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר