מהירה ומפתיעה: שקארי ריצ'רדסון אלופת העולם ב-100 מטר

האישה המהירה בתבל: שקארי ריצ'רדסון היא אלופת העולם בריצה ל-100 מטר, עם שיא אליפות מדהים ומפתיע של 10.65 שניות • שלי-אן פרייזר-פרייס זכתה במדליית הארד • דיווח מיוחד מבודפשט

שאקארי ריצ'רדסון. במקום הראשון . צילום: רויטרס

מנחה מסיבת העיתונאים מנסה להרים לשקארי ריצ'רדסון, אלופת העולם החדשה בריצת 100 מטר: "את הטובה ביותר?", הוא שואל אותה. "לא. אני צריכה להישאר צנועה".

בזמן ששלי-אן פרייזר-פרייס האגדית מסיימת שלישית ועולה על פודיום עשירי באליפויות עולם ואולימפיאדות, הבימה במירוץ היוקרתי לנשים הייתה של הכוח העולה.

שקארי ריצ'רדסון האמריקנית הוכתרה לאישה המהירה בעולם עם שיא אליפות של 10.65 שניות. היא הקדימה ב-7 מאיות את שריקה ג'קסון מג'מייקה, כשפרייזר - באיצטדיון שרעם לכבודה לפני הגמר - מסיימת בזמן של 10.77 שניות.

ריצ'רדסון עם השיא החדש, צילום: AP

 

ריצ'רדסון. האלופה המפתיעה, צילום: רויטרס

הדרמה של הדיסקוס

בדיסקוס קיבלנו דרמה. אלוף העולם כריסטיאן צwה מסלובניה ניצח בזריקה הלפני האחרונה של התחרות עם 70.02 מ', או לפחות ככה חשב. לדניאל שטהל השבדי, האלוף האולימפי, נשארה זריקה אחת והוא ניצח עם שיא תחרות מרהיב - 71.42 מ'.

אגב, מנצח הברזל, ראיין קראוזר, אמר יומיים קודם שריבוי הזורקים ל-70 מ' גורם לו לנטוש את תכניותיו להוסיף את הדיסקוס לתפריט.

ריאן קראוזר. יוותר על הדיסקוס, צילום: אי.פי

פבריס זנגו זכה בקפיצה המשולשת עם הזהב הראשון אי פעם לבורקינה-פאסו בתוצאה 17.64 מ'. זו מדליה שלישית שלו באליפויות עולם - והשנה ישלים גם דוקטורט בהנדסה.

גרנט הולווי מארצות הברית, רק מדליסט כסף אולימפי, זכה באליפות עולם שלישי ברצופות ב-110 משוכות בזמן 12.96 ש'

גרנט הולוואי. הישג אדיר, צילום: EPA
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר