עם הופעה של חמישה ישראלים נוספים: ננעלה אליפות אירופה באתלטיקה עד גיל 20
התחרות היוקרתית בירושלים הגיעה לסיומה • הלה עזרן סיימה 18 בגמר ריצת 5,000 מטר עם תוצאה של 17:23.36 דקות • נבחרת ישראל ב-4X100 מטר קבעה תוצאה של 40.87 שניות, מה שהעניק לה את המקום השישי במקצה והמקום ה-13 הכללי
Your browser doesn’t support HTML5 audio
אליפות אירופה באתלטיקה עד גיל 20 ננעלה הערב (חמישי) באצטדיון המחודש בגבעת רם שבירושלים, עם הופעה של חמישה ספורטאים ישראלים נוספים.
בריצת הגמר ל-5,000 מטר השתתפה הלה עזרן, שסיימה את הריצה לאחר 17:23.36 דקות, כשהיא קיבלה עידוד מסיבי לכל אורך הדרך מאלפי צופים שמילאו כל פינה באצטדיון, אך בסופו של דבר זה הספיק לה רק למקום ה-18.
במדליית הזהב זכתה הלטבית אגת קאונט, שחצתה את קו הסיום לאחר 15:03.85 דקות, וניפצה את שיא האליפות ב-17.27 שניות, תוך שהיא מקדימה את הגרמניה קירה וייס עם 15:50.36 דקות ושלישית סיימה הדנית סופיה טוגרסן עם 15:53.08 דקות.
נבחרת ישראל ב-4X100 מטר קבעה תוצאה של 40.87 שניות, מה שהעניק לה את המקום השישי במקצה והמקום ה-13 הכללי. הנבחרת כללה את יונתן קוטרוש, עדן סלע, עידו פרץ וצוף קון.

