פרסום ראשון: עוד אירוע ספורט בינלאומי בדרך לישראל?

איגוד האתלטיקה יגיש הצעה לארח גם את אליפות אירופה לאומות ב-2025, שתתקיים בגבעת רם שבירושלים - אם וכאשר תאושר הבקשה • שבחים על ארגון אליפות אירופה באתלטיקה עד גיל 20 שמתקיימת בבירה בימים אלו

אליפות אירופה באתלטיקה עד גיל 20 מתקיימת בימים אלו בירושלים. צילום: אורן אהרוני

לא עוצרים. לאחר עליית נבחרת ישראל לדרג השני, איגוד האתלטיקה מתכוון להגיש הצעה לארח גם את אליפות אירופה לאומות ב-2025, שצפויה להתקיים באצטדיון המחודש בגבעת רם שבירושלים. 

יוסיין בולט חושף את הלפיד לאולימפיאדת פריז // רויטרס

אם וכאשר יאושר האירוח, הוא יצטרף לשורה של אירועי אתלטיקה גדולים שישראל אירחה בעבר כמו אליפות אירופה לאומות ב-2017 ואליפות אירופה לזריקות שנערכו בתל אביב ובנוסף אליפות אירופה עד גיל 18 שאף הא התקיימה בבירה. 

האיגוד האירופי נמצא בימים אלה בירושלים באליפות אירופה עד גיל 20, כשהאיגוד הישראלי זוכה לשבחים על האירוח, על המתקן שהציב, על הארגון ונכון לערב האחרון, על כך שהצליחו למכור 7,900 כרטיסים לכל ארבעת הימים. 

בתוך כך, נקבע כי אליפות אירופה לאומות בדרג הראשון תתקיים בספרד, ולמרות שבהתחלה דובר שכל הדרגים יתקיימו באותו מקום, כפי שקרה במהדורה האחרונה במסגרת משחקי אירופה, הוחלט להפריד והדרג השני והשלישי יתקיימו באותו מקום. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

חשוב לציין, שרק לאחרונה הכריז האיגוד כי יתמודד גם על אליפות אירופה עד גיל 23 שתתקיים ב-2027, אך על פי הדרישות יצטרכו להגדיל את תכולת האצטדיון ל-6,000 מקומות ישיבה, כאשר תכולת האצטדיון הנוכחי עומד על 3,600 מקומות. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר