"קונור מקגרגור משתמש בסטרואידים, לא אלחם בו"
לוחם ה-UFC האירי קרא תיגר על גסטין גייצ'י: "אני מוריד אותו במכה אחת, אני מבטיח" • האלוף החדש השיב: "אני לא הולך להילחם במישהו שלוקח סטרואידים"
,עודכן
0השמעה
בין לבין שערורייה, קונור מקגרגור ממשיך לחלום על החזרה שלו לזירת האוקטגון של ה-UFC, בה לא נלחם מאז שהפסיד לדסטין פורייה בפעם השנייה ברציפות ביולי 2021 ונפצע.
אתמול (ראשון) אחרי הניצחון המרשים של ג'סטין גייצ'י על אותו פורייה שהביס את מקגרגור, בקרב על חגורת ה-BMF של ה-UFC, קרא הלוחם האירי תיגר על האלוף החדש.
"אני מוריד אותו במכה אחת, אני מבטיח", צייץ מקגרגור בטוויטר. אלא שהאלוף החדש, גייצ'י, לא נשאר חייב ובמסיבת העיתונאים לאחר הניצחון המרשים שלו, עם בעיטה אדירה ונוקאאוט על פורייה תקף את קונור.
"אני לא הולך להילחם במישהו שלוקח סטרואידים", אמר גייצ'י על מקגרגור. "בחיים שלי לא נטלתי סטרואידים, ולעולם לא אעשה זאת. אולי כשאפרוש".
Justin Gaethje responds to Conor McGregor: “I’m not gonna fight someone on steroids” 😬#UFC291pic.twitter.com/DMd7vwnYUy
— MMAFighting.com (@MMAFighting)July 30, 2023
קרב החזרה של מקגרגור אמור להיערך במהלך השנה הנוכחית נגד מייקל צ'נדלר, במסגרת ה"הלוחם האולטימטיבי" של ה-UFC. למרות זאת, התאריך עדיין לא ידוע.
