ישראל סיימה את אליפות העולם בבייסבול בהפסד שלישי

הכחולים לבנים נכנעו 5:1 לוונצואלה • הנחמה היחידה: הנבחרת השיגה את הכרטיס האוטומטי להשתתפות באליפות הבאה שתיערך ב-2026 ותארח את אליפות אירופה כשנה לפני

רוברט סטוק מגיש, צילום: איי.פי

נבחרת ישראל בבייסבול הפסידה הערב (רביעי) בפעם השלישית ברציפות באליפות העולם הנערכת במיאמי שבארצות הברית, הפעם עם 5:1 לוונצואלה.

לא סתם כונה בית ד' "בית המוות", עם נבחרות מהטובות בעולם, כשישראל עם המאמן איאן קינסלר, הרגישו את זה על בשרם, הפעם מול המדורגת שישית, מדליסטית הארד מאליפות העולם 2009, שהגיעה עם מאזן מושלם, לאחר שניצחה את כל משחקיה עד כה בטורניר השנה ורmתה להמשיך במומנטום.

כבר באיניניג הראשון, ונצואלה עלתה על הלוח עם 3:0 מהיר, והשיגה עוד נקודה באינינג הרביעי והשישי ואילו אחד אחריו, ישראל עצרה את הריצה ולאחר שני משחקים, השיגה סוף סוף נקודה משלה, אבל הוא גם היה האחרון, לאחר שהמשחק הסתיים בתוצאה זו של 5:1.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בכך, ישראל סיימה רביעית את הבית שלה באליפות העולם ולכן הבטיחה את הכרטיס האוטומטי לאליפות העולם הבאה ב-2026, שעדין לא ידוע איכן יתקיים, כשצריך לזכור ששנה קודם לכן, ישראל תארח את אליפות אירופה. בתוך כך, נרשמה עולה ראשונה לחצי הגמר, כאשר קובה גברה 3:4 על אוסטרליה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר