צפו: תקרית חמורה באליפות העולם בקראטה – המצרים עלו לפודיום עם דגל פלשתין

עידן אוגנוב זכה במדלית הארד בתחרות המתקיימת בסלובניה • במהלך טקס חלוקת המדליות פרצו אנשים למתחם וקראו "שחררו את פלשתין"

תיעוד התקרית

תקרית חמורה התרחשה באליפות העולם בקראטה, לאחר שעידן אוגנוב שזכה במדליית הארד, עלה לפודיום לצד שני ספורטאים מצרים שהניפו את דגל פלסטין.

אוגנוב בן ה-15, הגיע לסלובניה כדי להשתתף באליפות הכי יוקרתית בענף לנוער, אך לאורך כל היום, אוהדים פרו-פלשתינים ניסו להוציא אותו מריכוז במהלך הקרבות ולהפריע לו, אך הוא הצליח להגיע עד לשלב הגמר (עם שלושת הראשונים), שם הוא הפסיד בניקוד.

עם זאת, הרגע המכוער התרחש כשהוא עמד על הפודיום כדי לקבל את המדליה, אז התפרצו מספר אנשים לשטח התחרות, עם קריאות "שחררו את פלשתין", ואף נתנו את הדגל לספורטאים המצרים שזכו במדליות הזהב והכסף.

אוגנוב סיפר ל'ישראל היום', על מה שעבר: "התמודדתי באליפות עולם בסלובניה לנערים. סיימתי במקום השלישי מול אווירה עוינת ולא נעימה כשהמתמודדים האחרים מניפים דגל וגם הקהל קרא לקריאות לשחרור פלשתין . מולם עמדתי שם לבד ובגאווה הנפתי את דגל ישראל".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"התחרתי במקצה קאטה עם נקע באצבע ובכל זאת המשכתי כדי להביא גאווה למדינה. הרגשתי במצב לא נעים יחד אם זה הייתה בי גאווה שהרמתי את הדגל על הפודיום מול אווירה עוינת מצידם של הפלשתינים, שהמצרים שיתפו איתם פעולה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר