קטינקה הוסו: "לא אפרוש אחרי 100 מדליות"

היריבה ההונגריה של אנסטסיה גורבנקו בהצהרה מעניינת לקראת אליפות אירופה: ""עבדתי קשה בשישה השבועות האחרונים" • בתחרות שתצא מחר לדרך ישתתפו בסך הכל 1,500 שחיינים ושחייניות מ-48 מדיונות

הוסו. הצהרה מפתיעה, צילום: The Swim Pictures

השחיינית קטינקה הוסו, הנחשבת לאחר המעוטרות בכל הזמנים, הופתעה בשנה שעברה באליפות אירופה במשחה ל-200 מטר מעורב בו היא מחזיקה בשיא העולם, על ידי לא אחרת מאשר - אנסטסיה גורבנקו שזכתה בזהב. 

 השנה, ההונגריה תרצה להחזיר את הכבוד, כשתנסה לשמור שנה שנייה ברציפות על אותו מקום בפודיום. היום (רביעי) השחיינית קיימה מסיבת עיתונאים לפתיחת אליפות אירופה, כשסיפרה על התקופה האחרונה שעברה ומה מצפה לה בשבוע הקרוב. 

 "עבדתי קשה בשישה השבועות האחרונים, זה זמן קצר כדי לעשות נס אבל אני באמת מקווה שאוכל להגיע לאותה רמה, ואולי קצת יותר טובה מאשר באליפות העולם ביוני", אמר הוסו, מי שזכתה עד היום במספר חסר תקדים של 96 מדליות באירועים הגדולים (אולימפיאדה, אליפות העולם ואירופה). 

 על האליפות ברומא אמרה: "אני אוהבת להתחרות כאן, זכיתי פה בזהב הראשון שלי באליפות העולם ויש לי זיכרונות יפים. אני מקווה לאסוף זיכרונות גם הפעם. יש לנו נבחרת חזקה עם הרבה צעירים, כשאני מוכנה להתחרות ומקווה לעשות זאת כבר בשליחות ביום הפתיחה". 

 אלופת אירופה 15 פעמים סיפרה גם על העתיד: "כשדיברתי על המטרה של מאה מדליות, לא אמרתי שאפרוש אחרי זה, הדלת עדיין פתוחה. יש רק שנתיים לאולימפיאדה וכמובן שזה מלהיב, אבל אצטרך לעבוד קשה מאוד במהלך השנתיים האלה. זה שם בראש שלי, מכיוון שזו תהיה הזדמנות אחרונה, אבל עדיין לא החלטתי". 

 לאליפות עצמה, הוסו מגיעה כשהיא עם התוצאה השנייה בטיבה השנה – 2:10.72 דקות, כאשר בזמן המהיר ביותר ב-2022 מחזיקה גורבנקו עם 2:10.23 דקות, כאשר המוקדמות יתקיימו ביום שני הקרוב (15.8), באותו ערב חצי הגמר ולמחרת הגמר. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 באליפות שתצא מחר לדרך ישתתפו בסך הכל 1,500 שחיינים ושחייניות מ-48 מדיונות, בשלל ענפי המים – שחייה, שחייה אמנותית, קפיצות למים וקפיצה למים מגובה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר