גביע: הפועל רעננה עברה את איכסל
אחרי 1:1 בתום הזמן החוקי, הקבוצה מהשרון ניצחה 1:3 בדו-קרב פנדלים והעפילה לסיבוב ח'
,עודכן
במשחק בין שתי קבוצות מהליגה הלאומית, הפועל רעננה ניצחה הערב (רביעי) 1:3 בדו-קרב פנדלים את הפועל איכסל והעפילה לסיבוב ח' של גביע המדינה.
מוחמד בדארנה העלה את המארחת ליתרון באצטדיון רמת גן, בפנדל בדקה ה-53, אלא שיונתן לוי איזן בדקה ה-77 ושלח את המשחק להארכה.בתום 120 דקות התוצאה נשארה 1:1 והקבוצות ניגשו לדו-קרב בעיטות עונשין, בו רעננה יצאה עם ידה על העליונה ועם 1:3 ששולח אותה לסיבוב ח'.
מחר יסתיים סיבוב ז' עם המשחק בין מכבי צור שלום להפועל אשקלון (חמישי, 13:00).


