מיגל ויטור ספג צהוב במכוון כדי לא להחמיץ את מכבי חיפה

בלם הפועל ב"ש קיבל כרטיס צהוב חמישי וייעדר משמינית גמר הגביע מול מכבי נתניה • העבודות לתיקון הדליפה בגג של אצטדיון טרנר יימשכו עד סוף ינואר

מיגל ויטור. לא ישחק בגביע מול נתניה, צילום: דני מרון

בלם הפועל ב"ש, מיגל ויטור, ספג כרטיס צהוב חמישי במשחק מול בני סכנין הערב (ראשון) ויחמיץ את שמינית גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה. ויטור התאמץ לקבל את הצהוב החמישי, שכן אם היה סופג אותו בשבוע הבא, הדבר היה גורם לו להחמיץ את משחק העונה מול מכבי חיפה.

אחרי כמה עבירות שחייבו כרטיס צהוב, שהשופט יגאל פריד התעלם מהן במכוון, הפורטוגלי השהה בעיטה של כדור חופשי עד שלא הותיר ברירה לאיש עם המשרוקית.

בנושא אחר, הגג באצטדיון טוטו טרנר דלף באופן משמעותי אחרי שלאורך המשחק ירדו גשמים חזקים. מדובר בגג המערבי, מעל יציע הכבוד, אותו פינו הבעלים אלונה ברקת ושאר יושבי המקום.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כזכור, הגג באצטדיון החדש יחסית, עבר שיפוץ מאסיבי אחרי בעיות הנדסיות שהתגלו בשנה שעברה. אחרי לא מעט דיונים ובדיקות, הוחלט על תיקון של הליקויים מבלי לפרק את הגג. חשוב לציין, כי ראש העיר רוביק דנילוביץ', הבטיח עוד לפני הדליפה, כי חלק מהחיזוקים והאיטומים יסתיימו עד סוף חודש ינואר, כך שיש עוד חודש של עבודות. כעת, כאשר זיהה מהיכן הדליפות, מקווים בבירת הנגב כי יהיה קל יותר לטפל בהן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר