בעוד פודקאסט "הקוסם ובניו" עם אייל ברקוביץ', בנו ליאור ושותפו, יואב גביזון, ממשיך לספק את הסחורה עם כותרות כמעט מדי שבוע, הבייבי המקורית של ליאור ברקוביץ' וגביזון, "המאמי הלאומית", מצאה את עצמה מעט נדחקת הצידה, או כך לפחות מאשים ברקו ג'וניור את שותפו להגשת הפודקאסטים.
ליאור, בנו של כדורגלן העבר האגדי ומגיש רשת 13, ובעצמו אושיית רשת, כדורגלן עבר שעתיד להופיע על המסך בעונה הבאה של "גולסטאר" שצולמה בפיליפינים וכמו כן, גם כוכב עולה בסצנת הפודקאסטים, יצא למתקפה חריפה וחריגה נגד שותפו להקלטות...
אין השבוע פרק של "המאמי הלאומית": זו הסיבה
בסטורי לוחמני שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, ברקוביץ' שם את גביזון על הכוונת ואפילו סיבך אותו עם העוקבים הנאמנים של "המאמי הלאומית", כאשר חשף כי הפרק השבועי של הפודקאסט לא יעלה עקב נסיעתו של גביזון למונדיאל, אותה הגדיר כ"מיותרת".
"אין פרק השבוע של "המאמי הלאומית" עקב נסיעה מיותרת של גבי למונדיאל. לתלונות: יואב גביזון", כתב ברקו ג'וניור ואף הגדיל לעשות והעלה סקר ששואל "גבי תהנה במונדיאל" או "גבי בן שרמוטה", בעוד התוצאות היו חד משמעיות.
"רק חסר לי שהוא יתרסק בחזור וזהו"
ברקוביץ' המשיך לעקוץ את השותף שלו תוך שהציג את תוצאות הסקר שהיה חד צדדי במיוחד, והצהיר: "גבי מזל טוב, העוקבים החליטו שאתה בן שרמוטה".
לאחר שמעט השלים עם העובדה שהשבוע לא יעלה פרק של הפודקאסט, העלה ברקו ג'וניור צילום שלו שותה קפה קר, וכתב בהומור הייחודי לו: "קפה בשעה הזאת כי אני מובטל בגלל גבי ואין פרק היום, רק חסר לי שהוא יתרסק בחזור וזהו, אין לי מה לתרום יותר לעולם".


