מכבי חיפה עמדה ביעדי מכירת המנויים שלה לעונת 2025/26 עוד לפני שהשלימה את בניית הסגל. למעלה מ-20 אלף מנויים נמכרו, אבל הטירוף הגדול הוא סביב יציעי הפרימיום ותאי הצפייה. המועדון הכניס קרוב ל-13 מיליון שקלים רק ממכירת תאי צפייה ויציע היהלום (קצת פחות מ-300 מקומות).
רשימת ההמתנה ליציעים הללו ארוכה. לו היה אפשר, מכבי חיפה הייתה יכולה למכור כמות כפולה של תאי צפייה ולמעלה מזה ליציע היהלום. תא צפייה עולה לחברות הגדולות כ-200 אלף שקלים לשנה, בעוד המחיר ליהלום עומד על 24 אלף שקלים.
"אין שום דבר שדומה לזה" הסביר ל"ישראל היום" אחד ממנויי היהלום, "יש תחושה שאתה חלק ממשהו גדול ואנחנו אוהדים את הקבוצה אז זו גם התרומה הקטנה שלנו. היום בעל חברה קונה מנוי פרימיום כי זו גם הוצאה מוכרת תחת קטגוריה של אירוח. החברות הכי גדולות במשק הישראלי רוצות להיות שם. פעם הציעו לי לוותר על עסקה בשווי מאות אלפי שקלים רק כדי לוותר על המנויים שלי. כמובן שסירבתי".
כאמור, מדובר על כמות זעומה, אך יוקרתית ויקרה של מנויים. בנוסף לאלה, קטגוריית מנויי הזהב גם היא תחת "סולד אאוט" עם רשימת המתנה ארוכה. שם, המחיר נע "רק" בין 5600 שקלים (מחדשים) ל-6400 שקלים (חדשים). למעשה, לו מכבי חיפה הייתה יכולה, ההכנסות מיציעי הפרימיום שלה היו יכולים להיות פי ארבעה ואף מעבר לכך.


