בית"ר ירושלים קרובה לרף 10,000 המנויים ובהנהלת המועדון מרגישים טירוף יוצא דופן מצד אוהדי הקבוצה. "יש השקעה אז הקהל מביע אמון", אמרו במועדון, כאשר הקהל הצהוב מחזיר עד כה והכניס לקופה סכומי עתק. בית"ר ירושלים רשמה השנה הכנסות שיא של למעלה מ-12 מיליון שקלים ממכירת מנויים. יחד עם מנויי פרימיום, הסכום צפוי להגיע ללמעלה מ-15 מיליון שקלים.
הקהל של בית"ר ידוע ככזה שרוכש בעיקר כרטיסים למשחקים גדולים וממלא את אצטדיון טדי מספר פעמים בשנה. השינוי השנה, כך אומרים במועדון, נע "סביב התחושה שאפשר לעשות משהו גדול", וכי "סוף סוף יש קבוצה שיכולה להסתכל בלבן של העיניים למכבי ת"א ומכבי חיפה". הטירוף בא לידי ביטוי גם במכירת מרצ'נדייז. אתמול יצאה למכירה חולצת ""PRE MATCH שחורה ותוך שעות נמכרו כ-4,000 חולצות בהכנסה של כמיליון שקלים.
בסך הכל, מכירת המרצ'נדייז העונה עלתה במאות אחוזים לעונת השנה שעברה וגם היא תניב הכנסה של כמה מיליוני שקלים. העונה, ברק אברמוב הגדיל את התקציב, שיגיע לכ-40 מיליון שקלים ואולי אף מעבר לכך. חשוב לציין, כי בתקציב הזה נכנסים גם השקעות מהעבר, כיסוי חובות והליך הבראה שאברמוב מנהל מאז לקח לידיו את המועדון.
בשנים קודמות, אברמוב חשב שההשקעה לא הלכה למקומות הנכונים ונעשו טעויות ברכש. לכן, הוא החתים את אלמוג כהן כמנהל מקצועי והביא תחתיו כמאמן את ברק יצחקי, ששימש אף הוא בעבר כמנהל מקצועי במכבי ת"א. "עד כה זה מוכיח את עצמו", אמרו בבית"ר, כאשר התחושות הן שהקבוצה הולכת לעונה אחרת מבחינתה, בוודאי שלא לפלייאוף התחתון.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

